Afgelopen Juli kreeg ik bij de 12-weken echo helaas te horen dat het hartje van mijn kindje was gestopt. De zwangerschap was de gehele tijd goed verlopen en 3 dagen voor het slechte nieuws had ik nog een goede echo gehad i.v.m. een vlokkentest. Dit slechte nieuws kwam dus echt totaal onverwacht. Ik heb het 3 weken afgewacht en heb uiteindelijk een natuurlijke miskraam gehad.
Inmiddels ben ik nu 10 weken zwanger en baal ik ontzettend dat ik nooit meer zo gelukkig zal zijn om zwanger te zijn als de eerste zwangerschap. Natuurlijk ben ik zeker blij en dankbaar weer zwanger te mogen zijn maar ergens behoud ik het gevoel van dat het toch nog maar even zal duren en het dan wel weer voorbij zal zijn, net als de vorige keer.
Ik voel me zo rot dat ik (nog) niet zo enthousiast ben over mijn zwangerschap.
Ook ditmaal zal ik weer een vlokkentest moeten laten doen en ben ik zo ontzettend bang voor weer een slechte uitslag...
Herkent iemand dit gevoel? Ik wil zo graag blij zijn...
Inmiddels ben ik nu 10 weken zwanger en baal ik ontzettend dat ik nooit meer zo gelukkig zal zijn om zwanger te zijn als de eerste zwangerschap. Natuurlijk ben ik zeker blij en dankbaar weer zwanger te mogen zijn maar ergens behoud ik het gevoel van dat het toch nog maar even zal duren en het dan wel weer voorbij zal zijn, net als de vorige keer.
Ik voel me zo rot dat ik (nog) niet zo enthousiast ben over mijn zwangerschap.
Ook ditmaal zal ik weer een vlokkentest moeten laten doen en ben ik zo ontzettend bang voor weer een slechte uitslag...
Herkent iemand dit gevoel? Ik wil zo graag blij zijn...