Zwanger na miskraam

Hoi allemaal,
Oktober 2021 heb ik een miskraam gehad en vanochtend had ik 2 positieve testen. Clearblue gaf aan 2-3 weken. Helemaal happy maar ook gelijk slaat de paniek toe. Heb lichte menstruatie klachten geen bloedverlies maar ben zo bang dat het mis gaat.
Krijg 17 maart de eerste echo. Natuurlijk geeft dat ook geen zekerheid maar wat zal ik blij zijn als ik een kloppend hartje zie.
Zijn hier dames die ook in het begin last hadden steekjes in de buik en lage rugpijn?
Groetjes Linda
 
Gefeliciteerd!! Ik snap je angsten heel goed, het is ook super spannend allemaal.

Ik had heel erg last van menstruatie achtige krampen. Ben nu 22,5 week zwanger! :)
Hoop heel erg dat alles goed gaat bij je, succes de 17e!
 
Volgens mij komen deze kwaaltjes allebei regelmatig voor in een prille zwangerschap. ;) Hopelijk is het je deze keer wel gegund! 
Gefeliciteerd met je zwangerschap!
 
Hi Lindaa, 
Spannend! Laat je weten hoe de echo van de 17e is gegaan? 
Ik heb na 4 eerdere miskramen (1x MA bij 2e echo hartje gestopt en 3x vroege mk tussen de 5 en 7 weken) ook weer pril zwanger (4.2 week). Testen lopen mooi op maar zit ook in de stress dat het 'weer' niet goed gaat. Heb ook lage rugpijn en wat steekjes onderin mn buik, maar gelukkig geen bloedverlies. Hoop op het beste!... 
 
Terug
Bovenaan