[quote quote=10553703]Met een hcg van 34 kan je test nog licht positief uitslaan. Als je twijfelt over of het op of afloopt, kan je best over een paar dagen opnieuw een zwangerschapstest doen (liefst zelfde merk, zelfde type en zelfde tijdstip van de dag) en kijken of die duidelijker positief is geworden of vergelijkbaar/lichter geworden is. Of je kan vragen of je bloed nog een keer geprikt kan worden op hcg, dat zegt eigenlijk nog meer. Het kan best wel even duren voor het hcg helemaal uit je lijf is. (Na mijn buitenbaarmoederlijke zwangerschap ongeveer 3 maanden.) Het lijkt mij vrij snel om nu alweer opnieuw positief te testen na een miskraam, dus ik zou eerder gokken dat dit nog een restje van je miskraam is, maar er is vanalles mogelijk, van een zeer vroege eisprong die bevrucht is tot dat de miskraam het verlies van de helft van een tweeling was.Bij mij heeft het na een miskraam 2x 9 maanden geduurd voor ik weer een positieve zwangerschapstest in handen had (en 2x nog langer, maar toen was ik ook niet aan het proberen). Hoe ver was je met de zwangerschap/had je moeten zijn? En heb je een controle gehad om te kijken of je baarmoeder al schoon is of krijg je die binnenkort?[/quote]
Ik was nog niet zover 5,5 weken , Kheb geen afspraak staan had 1 voor me echo maar die heb ik weg gedaan ik denk wel dat alles eruit is dinsdag had ik mijn grootste stolsels en woensdag een beetje en nu is het bloeden gedaan