Zwanger na miskraam

<p>Ik heb deze morgen mij gewaagt op 10/11 dpo aan een CB digitaal omdat mijn test positief was maar nog heel licht positief ik kon het niet laten om te wachten ik was de onzekerheid zo beu omdat ik wel alle symptomen had en steeds heel vage Tuur streepjes kreeg. <br />En ja hoor hij sloeg gewoon al positief uit met 1-2weken op, nu ben ik ergens wel blij dat het eigenlijk 3weken na mijn miskraam terug ben zwanger geraakt maar toch ook een beetje bang dat het weer mis gaat gaan , maandag laat ik bloed nemen om mijn hcg en progresteron te laten testen en 2dagen later herhalen. Maar nu is mijn vraag hoeveel kans er is dat je zwangerschap na een miskraam weer fout gaat zeker omdat ik zo snel terug zwanger ben ik heb echt bang nu </p>

Ik snap je gevoel ik ben ook net weer zwanger na een miskraam. Er is geen grotere kans dat het fout gaat dan anders. Maar onzekerheid snap ik helemaal, die heb ik ook.

Ik was in januari 2005 zwanger april 2005 miskraam met 12 weken en 3 maanden ( juli )  weer zwanger en in april 2006 een gezonde dochter gekregen.
In 2004 hadden wij ook ons zoontje verloren aan leukemie en hersenbloedingen heeft 3 dagen geleefd dus ik snap jou spanning.

Ik ken je gevoel. Ik heb in Maart een miskraam gehad en was de cyclus daarna gelijk weer zwanger. Het brengt een hoop onzekerheid mee. Maar bestaat niet meer of minder kans dat het deze keer weer mis gaat, het is gewoon afwachten.. Wat wel helpt is dat een eerdere miskraam vaak reden is tot een vroege echo, dit kan natuurlijk wat meer rust geven!
Je waardes laten prikken was ook mijn idee om te laten doen, maar mijn dokter vond dit niet nodig omdat ook dit eigenlijk niks zegt...
Ik ben nu 8 weken zwanger dus nog steeds pril, wel al 2 goede echo's gehad, maar de onzekerheid blijft! En dat zal de komende weken ook zeker nog wel zo blijven!

Hey! Ik testte op 27 mei ook positief. Bijzonder om te lezen, want ik heb precies 3 weken daarvoor ook een miskraam gehad na 5 weken. Ik vind het zo enorm eng. Naar de wc gaan is een opgave, want zo angstig dat het weer gebeurd. Toch positief blijven, want je maakt niet meer kans om weer een miskraam te krijgen. In heb 27 juni mijn eerste echo. Ben de dagen aan het aftellen.

[quote quote=10560902]Hey! Ik testte op 27 mei ook positief. Bijzonder om te lezen, want ik heb precies 3 weken daarvoor ook een miskraam gehad na 5 weken. Ik vind het zo enorm eng. Naar de wc gaan is een opgave, want zo angstig dat het weer gebeurd. Toch positief blijven, want je maakt niet meer kans om weer een miskraam te krijgen. In heb 27 juni mijn eerste echo. Ben de dagen aan het aftellen.[/quote]
Gefeliciteerd ? 
ja ik snap je angst ik heb dit ook ik heb woensdag een vervroegde echo gehad voor mijn gemoedsrust en 28juni moet ik weer terug het is idd aftellen ☺️

Terug
Bovenaan