zwanger na miskraam

Lieve dames,
Wat moeten wij toch allemaal doorstaan... in maart heb ik een miskraam gehad na ruim 12 weken. Een zeer verdrietige ervaring. Wat ik wel ontdekt heb is dat ik moeder wil worden. Wat een inzicht op je 30ste! Eigenlijk kon ik niet wachten, maar het is beter voor je lichaam als je normale cyclus eerst weer herstelt. Je weet dan ook zeker dat je baarmoeder 'schoon' is. Nu 3 maanden later ben ik weer zwanger. Nog maar 6 weekjes, jullie begrijpen vast mijn angst... Ik vertel het dit keer niemand, het is ons geheim. Ik hoop dat ik in februari mijn eerste kindje mag vasthouden en wens jullie allemaal het zelfde geluk toe. Geef niet op, geloof in jezelf! Wij, jullie en ik na zo'n verdrietige ervaring, weten als geen ander wat voor een wonder een kindje is. En ik hoop dat we allemaal op een dag getuige mogen zijn van ons eigen wondertje... Succes!

Een hele voorzichtige proficiat!!!!!
Ik versta je angst heel goed. Bij mij werd op 3 maart ook een miskraam vastgesteld!!! En vorige week heb ik een positief zwangerschapstestje gedaan. Tuurlijk ben je dan supergelukkig maar de angst is niet te beschrijven!! Wij hebben ook afgesproken om het ons geheimpje te noemen! Ik ben nu tussen 5 en 6 weken en moet binnen 3 weken voor de eerste maal op controle voor mijn eerste echo!!! Ik hoop dat alles in orde is en dat we het dan mogen vertellen aan onze ouders, maar voor de rest wordt er tegen niets of niemand iets gezegd! Ze zullen het wel gauw genoeg zien hé.
Veel succes met je zwangerschap!!!

Lieve Mo,wat ontzettend mooi geschreven en Van Harte natuurlijk!Wat geweldig,ik ben net weer ongi geworden(maand 3 na de miskraam)en hoop ook dat het nu snel weer mag gebeuren.
geniet er toch maar een beetje stiekem van hoor!
Liefs

Hoi Mo,

Bijdeze wil ik je van harte feliciteren.
Ik begrijp al te goed die angst en blijdschap.
Ik heb het zelf ook gehad toen ik de 2de keer zwanger was.
Probeer er een beetje van te genieten en voor je het weet mag je voor de echo.
Heel veel sterkte.

Groetjes van Cindy

Hey Mo,

Wat geweldig dat je weer zwanger bent!
Van harte meid!
Ik hoop dat je er van kan genieten, al snap ik heel goed dat de erste periode onzeker is.
Nog even en je hebt een echo en dat stelt vaak ook een heleboel gerust.
Het gaat helemaal goed komen hoor!

Groetjes, MOnique2

Hoi Mo,

Ik begrijp heel goed dat jullie het even lekker voor je zelf willen houden. Gefeliciteerd in ieder geval!!
Dat geeft ons ook weer hoop!

Groetjes Frederique

ps: probeer toch te genieten van je zwangerschap!!!

Hoi Mo,

Van harte hoor meid! Wat leuk om zulk goed nieuws op dit forum te horen...
Ook bij mij is de kinderwens des te sterker geworden, vreemd om dat kennelijk op deze manier te moeten ervaren. Hoop dat je er van kan genieten en op naar de 1e echo!
Veel geluk, Sonja

hoi Mo ,gefeliciteerd voorzichtig he ik heb hetzelfde,ben nu ook weer 8 weken na een miskraam in maart bij 9 weken dus exstra spannend,de 23e ga ik naar de gynocoloog maar vind het toch maar niks hoor dat afwachten,ben moe en misselijk verschrikkelijk moet er bijna niet aan denken dat je voorniks zo ziek bent,ik had trouwens 2 miskramen achter elkaar in 1 jaar maar dan ben ik al 42 jaar dus dat speelt ook mee he,maar ja toch nog even 1 laatste,lijkt me heerlijk,we blijven hopen en bidden,veel geluk in ieder geval en ik hoop voor je dat het idd in februarie zover voor je is,groetjes
Imen

Terug
Bovenaan