Zwanger na miskraam!

Hallo,

Ik heb niet veel mee gepraat, maar wel veel gelezen. Ik ben de laatste tijd erg onzeker geweest en probeerde daarom afstand te nemen van het Forum. Ik kon het niet laten om toch elke keer te lezen hoe het met iedereen ging.

Ik heb in juli een miskraam gehad. Ik heb al een gezonde dochter van 11 maanden. Nu had ik vandaag het gevoel dat ik weer zwanger  ben. Aangezien ik geen geduld heb toch maar meteen getest.  Mijn NOD is maandag  pas, maar de test was positief!

Nu  vind ik het  doodeng, maar we kunnen niets anders doen dan rustig afwachten.    

Dion, ik hoop dat het bij jou ook goed mag blijven gaan. Jij hebt het behoorlijk zwaar gehad. Hopelijk kun je binnenkort genieten. Iets minder zorgen, want ik heb gemerkt dat die na de ervaring van een miskraam nooit meer weg zullen gaan.

Nu wens ik iedereen heel veel glitters. Ik hoop dat jullie ons snel zullen volgen. **********************************

Gr. clear sas

He Clear sas,
GEFELICITEERD meid!!! Geweldig dat je weer zwanger bent!

Hopelijk mag het  bij ons beiden nu wel goed blijven gaan en kunnen we gezellig samen door naar het volgende forum! Wanneer ben jij dan ongeveer uitgeteld? Ik (als alles goed is) op 17 mei 2008,ben vandaag precies 6 weken zwanger. Stom, maar ik durf het nog steeds niet te geloven, hoop dat daar dinsdag met de echo verandering in komt.

Meid, geniet ervan en ik hoop dat jij je ook niet teveel zorgen maakt.

groetjes,
Dion

Hee Clear Sas!

Heel erg gefeliciteerd!!!
Wat fijn voor je!

Ik heb wat glitters gevangen!! Ik zit te wachten tot mijn ongi doorzet ( of eigenlijk niet hihi) gister een heel klein beetje bruin bloed. Dus het is spannend hier!
Ben na mijn mk niet meer ongesteld geweest dus wellicht is mijn lichaam een beetje van slag!

Ik duim voor je dat alles goed gaat!

Groetjes Janneke

Meid gefeliciteerd met je zwangerschap kan me heel goed voorstellen dat je een beetje bang bent. Probeer er wel van te genieten hoor het is je gegund.

Liefs Sharine

Hallo Dion,

Ik ben op 3-06-2008 uitgerekend. een paar weken na jou. Het is nog ontzettend pril allemaal. Ik denk dat ik de eerste 12 weken erg afwachtend zal blijven. Daarna heerlijk genieten. Probeer het nu ook wel, maar de spanning blijft.

Gr. clear sas

Hai clear sas,

Eerst heel erg gefeliciteerd!!
Ik denk dat het na een miskraam altijd wel heel erg spannend is. Ik heb dit jaar 2 miskramen gehad.
Nu ben ik  8w2d zwanger en 17-09 een eerste echo gehad. Ik had het niet meer van de zenuwen, maar gelukkig zagen we al bijna meteen een kloppend hartje (dat hadden we nog nooit gezien).
Ik kan/durf het ook nog niet goed te geloven, maar probeer ervan te genieten!!!

Ik duim voor je dat alles goed mag gaan.

Liefs,
J_J

He clear sas, uiteraard zijn de eerste 12 weken nog erg spannend, maar het zal zowieso nooit helemaal zonder angst of twijfel zijn als je mk hebt meegemaakt (tenminste zo voel ik het nu).
Hopelijk komen we die eerste 12 weken goed door en kunnen we toch snel ervan gaan genieten. 9mnd zijn immers zo voorbij!

groetjes,
Dion

He Clear seas,

Gefeliciteerd met je zwangerschap! We zitten   helaas allemaal in hetzeflde schuitje, hopelijk zijn we straks allemaal die 3 maanden gezond en gelukkig voorbij!

liefs Sarah

Terug
Bovenaan