zwanger na miskraam?

Hallo,

6 mei heb ik een miskraam gehad.
Ik heb precies 1 week lang bloeding gehad wat de vk ook had gezegd.
Dus zou ik 4 weken daarna weer ongesteld moeten worden alleen nu 6 weken later ben ik het nog niet.
Heb wel een paar dagen kramp en het is dezelfde soort kramp als bij de miskraam.
Moet ik een test doen of is dit normaal?
En moet ik afwachten?
Wat vinden jullie?
groetjes Marian

het is altijd afwachten na een miskraam of je cyclus weer gelijk normaal is.
ik heb het geluk gehad dat ik de laatste 2 keer gelijk weer op rgel was. maar de eerste miskraam had ik ook een langere cyclus dan normaal.

ik zou het nog heel even afwachten hoor.. op hoeveelste dag na je miskraamzit je nu? en hoe lang is je cyclus normaal?

groetjes Carina

Hoi,

Ik ben 14 april gecurateerd en mijn cyclus is ook nog net op gang.
6 weken kan normaal zijn na een curratage. Ik zelf heb ook 1 week gevloed maar dat wil niet zeggen dat de cyclus meteen op gang is. Moet je niet nog op controle bij je gyn???
Anders gewoon even bellen. Succes ermee.

Groetjes Pien

Ik heb precies hetzelfde. 8 mei miskraam geahd en zou 3 juni ongesteld moeten zijn geworden maar ben het nog steeds niet.

Maar een test kan nog 9 wk na miskraam nog positief aangeven, kan de menstruatie 6 wk op zich laten wachten, zo ook dat de symthomen nog een tijdje kunnen blijven. Ik mag volgende week naar de gyn om eens te kijken of ik nu weer zwanger ben of dat het gewoon nog het gedoe rondom de miskraam is. Maar na mijn vorige miskramen was ik meteen weer na 4 wk ongesteld en heb nu wel last van m'n borsten en soms wat misselijk. Maar weer uit ervaring dat je lichaam je goed voor de gek kan houden, helemaal nu het door de hormonen   van slag is. Ik weet het dus ook niet in welk schuitje ik zit! Hier dus afwachten..

Lente88

het is niet leuk om ongi te worden, maar je weet nu wel weer dat alles weer werkt.
sterkte meid.. en veel plezier met klussen over een week of 2...

ik wacht nog op mijn ongi. gisteren of vandaag moest het gebeuren. tot nu toe is er nog niks te zien. stiekum krijg je dan toch wel hoop.
de laatste keer dat ik een cyclus had die langer was dan 30 dagen is al heeel lang geleden.

groetjes

Terug
Bovenaan