zwanger na miskraam

Hallo allemaal,

Na een miskraam in oktober ben ik weer zwanger. Wat was het spannend tot die eerste echo. Met 8 wkn hebben we een echo gehad en alles was goed en we hebben een hartje zien kloppen. Wat een opluchting was dat. Ben 7 dec uitgerekend dus nu 10 wkn het wordt lekker druk in de december maand. Maandag mogen we weer voor een echo ben benieuwd hoe het gaat met ons ukkie.
 
Woehoe, gefeliciteerd meid!! Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. Nu maar hopen dat je gewoon lekker kan gaan genieten van deze zwangerschap.
Probeer je niet te druk te maken en gewoon te genieten van elk moment.
Veel plezier maandag!!!!
 
he meis, gefeliciteerd en wat een geluk nu nou no 2 weekjes op je tanden bijten en dan ben je de gevaren zone uit en kan je beetje van genieten hopenlijk nu al maja de 1 kan dat beter dan de andere,

heel veel s6 en ik duim voor je dat het goed blijft gaan, en dat doen we we blijven positief,.

liefs
 
Gefeliciteerd!! Ik heb voor deze zwangerschap ook een miskraam gehad. Het zwanger zijn is dan zo anders.
Geniet van de echo's en voor je het weet heb je je kindje in je armen. Ik ben inmiddels 30 weken zwanger!
 
Gefelicteerd met je zwangerschap! Sinds mijn laatste zwangerschap kijk ik nog vaak op het zwanger zijn forum, maar ben dus niet zwanger. Ik vind het nog steeds heerlijk om verhalen van zwangeren te lezen, maar met nu 3 kinderen is dat echt een afgesloten hoofdstuk.
Ik was vorig jaar op 7 december uitgerekend, onze 3e dochter is op 30 november geboren, net geen december dus, net niet in de feestmaand. Het was wel een heel bezondere sinterklaas en kerst met zo'n heel kleintje en haar zussen.
Ik hoop dat jullie dat dit jaar mogen beleven!
 
Hallo Dames,

Ik heb ook een miskraam gehad in oktober en ik ben nu 18 weken zwanger maar heel onzeker, ik wil graag van mijn zwangerschap genieten maar het lukt me echt niet ik pieker af en toe. Ik heb al twee gezonde dochters en dat is mijn derde kindje.
Ik hoop dat alles goed loopt en voor jullie ook.

groet,
Hind
 
Terug
Bovenaan