zwanger na miskraam

Hoi, Ik ben eindelijk zwanger na een miskraam in januari. Ik heb een maand lang vol zenuwen gezeten en allerlei testen in huis gehaald, ik was alleen maar bezig met zwanger worden. Nu gelukkig eergisteren een test bij de kruidvat gehaald en daar kwam en licht streepje op, de volgende dag nog een test en weer een tweede streepje! dus mag ik er wel van uit gaan dat dit klopt toch? maandag kan ik eindelijk contact opnemen met de verloskundige. Nu maar hopen dat de komende 12 weken goed verlopen (en de natuurlijk de rest van de zwangerschap) daarnaast ook veel kwaaltjes waardoor ik het al dacht te herkennen, maagzuur, emotioneel, mooie lange nagels (heb ik normaal nooit alleen als ik zwanger ben) ik hoop mijn ervaringen hier met jullie te kunnen delen tot hopelijk de geboorte van mijn kind...

Hoi Natasja,

Ik heb begin april een mk gehad, nu vandaag weer een positieve test en idd heel veel kwaaltjes, maagzuur, misselijk moodswings haha, ik moet nog vier weken wachten op mijn eerste echo, morgen gelijk vk bellen en afspraak maken.
Ik had een mk met 6 weken dus het zijn echt spannende weken.
Hoe gaat het nu verder met je? wat zei de vk?

Hoi hoi ik heb een dag voor kerst een miskraam gehad met 11 weken en nu ben ik weer zwanger geraakt ik ben nu 6 weken en een dag dus het is weer extra spannend!!

Hallo dames,

Ik heb op 26 mei een mk gehad met 6 weken.

We willen graag Door gaan om weer zwanger te worden is het mogelijk dat ik deze maand zwanger wordt?

Zijn er dames die binnen maand zwanger zijn geworden na een mk?

Ik heb vorig jaar drie miskramen gehad. De laatste in juli 2014... daarna direct weer zwanger en in april 2015 bevallen van een gezonde zoon. Het kan dus prima na een miskraam of meerdere.

Het was een zwaar jaar voor ons, teleursteling op teleurstelling. Maar onze kleine Jelte maakt het dubbel en dwars goed. Een lief zoet kereltje wat al vroeg lachte en keuvelde.

@Angelita

Het is mogelijk om na een maand miskraam weer zwanger te worden maar ga er niet van uit.. Bij mij was het zo ik heb 6 januari een curretage gehad 4 weken erna was ik weer ong. geworden niet zwanger toen ronde twee 5 weken later weer ong. geworden en de laatste keer was het raak en was ik dus zwanger!

Dus als ik het een beetje goed bereken ben ik na 2 maanden was ik zwanger dus de derde maand dat ik ong. moest worden was ik dus zwanger het kan dus wel heel snel gaan..

Terug
Bovenaan