<p>Hi! </p><p>Ik ben op dit moment 5+3w zwanger. Het afgelopen jaar heb ik twee miskramen gehad (7 en 7+5) . Kwam er steeds bij de echo pas achter. Ik heb al een zoontje van 2. Tijdens de zwangerschap van mijn zoontje heb ik bijna nergens last van gehad, het was de perfecte zwangerschap. </p><p>Ook dit keer heb ik bijna geen klachten, soms wat gevoelige borsten en af en toe opgeblazen gevoel. Ik merk dat ik heel erg bang ben. Ik durf eigenlijk niet eens te vertrouwen dat het deze keer goed zal gaan. Ben continu op zoek naar bewijs dat deze zwangerschap ook misgaat. Iedere keer als ik naar de wc ga kijk ik of ik bloedverlies heb. Als ik een paar dagen geen symptomen heb raak ik helemaal in paniek. Ben nog helemaal niet blij geweest, alleen maar bang. Dat vind ik ook heel jammer, maar ben echt het vertrouwen in m'n lichaam kwijt. </p><p>Zijn er vrouwen die dit herkennen? Tips om er mee om te gaan? Over iets minder dan twee weken heb ik een echo.. Het voelt echt als een eeuwigheid tot het zover is..</p><p>Liefs! </p><p> </p>