Zwanger na missed abortion in okt.

Hallo meiden,

ik zal me even voorstellen.
Ik ben Rian en ben 34 jaar heb een dochter die 24 Januari 4 wordt.
Nadat ik in okt een missed abortion heb gehad mag ik me nu bij de groep van de sept mama's voegen.
We zijn helemaal gelukkig dat het toch nog zo snel is gegaan.

2 januari beeldende gynaecoloog nog op om me te vertellen dat het een gewone miskraam is geweest,ik mocht dus weer zwanger raken en dat was dus blijkbaar ook het geval zonder dat ik het wist.
Afgelopen week de test gedaan en het was meteen raak.
Ben nu 6 weken precies.
Op 1 februari heb ik een afspraak bij de vk,hoop dat ik het volhoud,maar ik mag altijd even bellen voor een eerdere afspraak omdat ik nu al 2 keer een miskraam heb gehad.

Voor jullie allemaal heel veel succes tijdens de zwangerschap en voor de gene die aan het aftellen zijn heel veel succes met de laatste loodjes.

Liefs Rian
 
van harte en snap best dat je het allemaal nog heel spannend vindt.
gewoon lekker je eigen gevoel volgen en ik hoop dat het dit keer goed gaat .

liefs evelien
 
Dank je meiden ja wij hopen ook dat het deze goed blijft gaan,maar daar gaan we ook maar van uit.

Als we de eerste echo maar al eens achter de rug hebben en het hartje hebben zien kloppen dan is er al 1 fase voorbij.

Liefs
 
Hoi,

Ik snap je onzekerheid heel erg, zelf heb ik komende maandag de eerste echo. Ik heb in juni en september een miskraam gehad.

Bij alle 2 waren toen de eerste echo's niet helemaal goed. De eerste was te klein en is waarschijnlijk niet meer als 5 weken gegroeid en de 2de leek op een mola zwangerschap, maar was het achteraf gelukkig niet.

Ik hou me nu maar aan het feit vast dat ik erg misselijk ben door een hoop geuren en na het nuttige van bepaalde dingen.
Mijn borsten zijn al aardig gevoelig en gegroeid, dus hopelijk dat het dit keer goed gaat.

Succes
 
Terug
Bovenaan