Zwanger na MK

<p>Hi allemaal,</p><p>Op 1 juni begon ik met bloeden na een positieve zwangerschapstest. 11 juni heb ik een echo gehad en bleek inderdaad dat ik een miskraam heb gehad. Me baarmoeder was zo goed als leeg. Ik heb daarna geen test meer gedaan of het Hcg uit mijn bloed was.<br /><br /></p><p>Nu had ik de afgelopen dagen weer last van extra gevoelige borsten en vermoeidheid en heb ik gister 14 juli een test gedaan. Er was meteen een dikke streep zichtbaar. Ik twijfel nu of dit nog is van de mk of dat ik toch meteen weer zwanger ben geraakt.</p><p>Heeft iemand anders ook zoiets meegemaakt? </p><p> </p>

Hi! Hier hetzelfde 1 juni begonnen met bloeden na een positieve test vanaf de vrijdag er voor. Toen uitgelopen naar een vroege miskraam (+/- 5 weken). Daarna ook al snel weer negatief getest.
Nu de volgende ronde ook een positieve test (vanaf vorige week donderdag). Spannend of het goed blijft gaan! Maar het is volgens mij niet zo dat het nog hcg van de vorige keer was omdat het tussentijds ook negatief is geweest.  

Terug
Bovenaan