Zwanger na mk

Goedemorgen meiden,

Ook ik mag me melden. Ik ben zwanger! Ik heb vorige week maandag al positief getest. Dat was al na 3 weken en 1 dag. Heb het even een weekje op me in laten werken, maar durf het nu toch te geloven.

Ik zal me even kort voorstellen: Ik ben Zayde (32) en samenwonend. Ik was een 'septembermama' maar heb helaas een miskraam gehad na ruim 9 weken. Eind februari heb ik een curettage gehad. Dat leek aanvankelijk heel goed te gaan, maar 2 dagen later kreeg ik 40 graden koorts. Na een week ziekenhuis in, ziekenhuis uit bleek een nacurettage gelukkig niet nodig. Wel heeft het nog even geduurd voordat ik fysiek weer helemaal de oude was. En nu... is het gewoon weer raak!

Vind het superspannend, maar heb goede hoop dat het deze keer wel goed gaat.

Groetjes,

Hou hoi

Ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap en welkom op dit forum!

Wat heb je al een hoop meegemaakt zeg! Jeetje mina. En dan nog koorts......ik kan me indenken dat je lichaam echt even heeft moeten herstellen. Maar blijkbaar is het helemaal gezond nu! Anders was je niet zwanger geweest! Super!!

Ik hoop van harte dat het nu goed mag blijven gaan!

wekom en natuurlijk van harte gefeliciteerd!!

ik herken je verhaal ik heb ook zoiets mee gemaakt in december 2010. ik ben toen 2 x onder narcose geweest. en verschillende ontstekkingen aan mijn baarmoeder gehad. ik heb toen een jaar rustig aan gedaan. en ook geen pogingen gedaan om zwanger te worden. durfde ook niet echt meer eigenlijk.

ik hoop dat alles nu goed komt met deze zwangerschap! heel veel succes!

groetjes muppetje

Terug
Bovenaan