zwanger na prikpil...

hoi ladies!

ik ben bezig om zwanger te raken sinds ik gestopt ben met de prikpil.
nu had ik twee keer het gevoel dat het wel eens raak kon zijn (dus niet het geval)
maar had vlak voordat ik echt begon voor een kindje nagevraagd bijd e huisarts of ik gewoon zwanger kon raken ook al werd ik niet ongesteld.
dat kon gewoon zijn hij.

maar nu ben ik twee maanden verder... en ik vraag mij af of er meer vrouwen zijn die na de prikpil zwanger zijn geraakt en wat ze hebben gedaan om het zelf te controleren.

want ik sta te denken om te gaan temperaturen om zo te zien wanneer mijn eisprong is zodat ik een soort van leidraad heb...

en had nog een idee ik was altijd samen met mijn schoonzusje ongesteld en vraag mij af of ik dat nu ook zou kunnen bijhouden voor mijn eisprong (of zal het toch anders lopen mijn cyclus) want soms heb ik een soort van menstruatiepijn maar wordt dus gewoon niet ongesteld...

sorry ladies als mijn tekst niet echt duidelijk is....

ik hoop dat er meiden zijn die mij kunnen helpen voel me nu zo machteloos en geirriteerdt.... :-(

er kan ook op mijn emailadres gereageerdt worden: v_brugman@hotmail.com

alvast bedankt

xxx verdinia

hoi verdina,
vraagje, weet je zeker dat als je niet ongi wordt dat je dan een eisprong kan krijgen? want dit is echt voor het eerst dat ik dit hoor?
grtjes
anoniem

Ik heb hier ook mijn twijfels bij hoor! Zonder ongi geen eisprong, dus moet eerst je ongi weer komen voordat je zwanger kunt raken denk ik.

Ik zou het als ik jou was nog eens navragen.

groetjes

hoi hoi ik heb ook de prikpil gehad en het kan even duren voor dat je ongi wordt ik heb toen die tijd geenprikpil meer gehad omdat ik dat niet meer wouals je geen ongi krijgt krijg je geen eisprong je zou eerst je ongi moeten krijgen en dat kan even duren voordat dat weer normaal is maar je kan wel gewwoon kinderen krijgen hoor wees daar niet bang voor gr manuela

dank jullie wel meiden!
vindt het fijn jullie reacties!

ja na wat ik lees wat jullie hebben geschreven... zal idderdaad nog even zeker navragen aan de huisarts want dan ben ik idderdaad wel benieuwd waarom hij deze conclusie dan trekt terwijl ik dan geen eisprong kan hebben.....

dank jullie wel zal het nog een keertje navragen bij de huisarts en dan kom ik wel even terug met het antwoordt!!

dikke kus verdinia

Terug
Bovenaan