ZWANGER!!!! na ruim 2 jaar!!!

A

Anoniem

Guest
jaaaa eindelijk, we zijn zwanger, na 4 testen geloof ik het eindelijk!! na de eerste iui behandeling is het dan eindelijk zover! 7 oktober hebben we de 8 weken echo, zijn zo benieuwd en het is zo spannend, vind het allemaal nog wel eng, ben blij als we over die beruchte 12 weken heen zijn!! 9 november zijn we 12 weken zwanger dus nog 2 maandjes wachten!! ik heb nu al wel een opgezwollen buik, net een ballon, maar dat schijnt bandenpijn te zijn, komt wel zoveel op ons af, zoveel vragen en dan nog  3 weken wachten op de echo!
woensdag ga ik naar moeders voor moeders, voor het goede doel!

Hey Danielle,

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! Lijkt me ongelofelijk als je er zolang naar hebt uitgekeken en je dan eindelijk zwanger bent, geweldig!

Probeer er zoveel mogelijk van te genieten! Je krijgt misschien nog wel wat last van kwaaltjes (zoals ik :S tot 3 maanden: ziek, zwak, misselijk en moe), maar dat hoort er allemaal bij!

Ik leef zelf heel erg naar die grenzen toe: eerst leef je toe naar de 12 weken zodat je 'weet' dat alles goed is, dan naar de 20-weken echo en dan naar de 27 weken (als je kindje dan geboren wordt heeft het een redelijke overlevingskans).

Ik ben zelf nu 28, 5d zwanger en geniet er met volle teugen van! Ben me nu al helemaal aan het ovorbereiden op de bevalling en kan niet wachten tot onze kleine man tevoorschijn komt!

Heel veel succes/fun/plezier etc..
Anna

Terug
Bovenaan