zwanger na spiraal?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,
Ik ben nieuw hier maar lees al een tijdje mee. Een gezellige club bij elkaar als ik het allemaal zo lees.
Nu, ik zit ook met een vraag en hoop dat iemand mij kan helpen.
31 oktober heb ik mijn eisprong gevoelt, 28 en 30 oktober geklust. 4 november is mijn spiraal (mirena) verwijderd. Vanaf toen om de 2 dagen geklust. 5 en 6 nov. een heel klein beetje roze/bruin bloed bij het afvegen. 9 nov. letterlijk 1 drup helder rood bloed verloren en sinds dien een toenemende mate van zwangerschapskwalen. zoals geen eetlust, slecht slapen, andere smaak, opgezette buik, diaree (smakelijk...sorry!), hogere temp. 37,2 . Voornamelijk steken achter mijn schaambotje, zwaar buikgevoel en wat voor mij de twijfel maakt, vollere borsten met blauwe aderen. Tot nu toe dus ook geen ongi. Wat denken jullie... zou ik al zwanger kunnen zijn? Ik heb al 2 prachtige kinderen en deze tekenen had ik bij hun zwangerschap ook al zo vroeg. We gaan nu dus voor een derde. Kan iemand me helpen? Ben zo bang dat mijn lichaam mij in de maling neemt.

ik heb geschreven 31 oktober heb ik mijn eisprong gevoelt...maar dat bedenk ik mij nu, dat heb ik toen niet zo gerealiseerd..

hoihoi,
klinkt veel belovend, wanneer is/was je nod?
ik weet dat wij bij mijn vorige zwangerschap best snel hebben getest en die was negatief toen hebben daarna expres 2 weken langer gewacht en die was meteen positief hele dikke streep.
dus als je het op kan brengen zou ik nog even wachten om geen teleurstelling te hoeven voelen als het wel negatief is. maar ja ik weet nog wel dat ik dat wachten echt heeeel moeilijk vond hahah
zal voor je duimen dat het positief is

groetjes las

hallo,
bedankt voor de reacties... testen heeft denk ik nog geen zin, dus ja...wachten. Ik denk dat ik volgende week eens een testje ga wagen.
vingers gekruist en hopen maar.. zou een prachtig geschenk zij als het nu in 1 keer raak zou zijn. Bij mijn dochter duurde het 3 mnd maar voor onze zoon zijn we ruim 1,5jr bezig geweest.
Zijn er ook dames die direct na spiraal zwanger zijn geraakt zonder ongi te zijn geworden?

Hoi,

Ja, ik ben 2 dagen na het verwijderen van de mirena ongesteld geworden!! Het kan dus best!! Ik heb toen ook de eerste 2 dagen na de verwijdering wat bloed verloren, en daarna niet meer. Maand later getest en zwanger!!! Ik duim voor je!!

Liefs

Terug
Bovenaan