Zwanger na sterilisatie

<p>Goedemiddag, </p><p>Ik ben even nieuwschierig.. Is er wel eens iemand zwanger hier geworden na sterilisatie vd man?</p><p>Ik zou namelijk ongesteld moeten zijn, ik heb alleen een beetje bruinverlies gehad en is nu gestopt lijkt wel.. Terwijl ik echt altijd 1 uitbraak dag heb dat ik echt het gevoel heb dat ik bijna met een handdoek tussen men benen kan lopen.. Sorry vd details.. Ik ben totaal niet bezig met zwanger worden maar ik verloor voor men bruin verlies ook een wittig slijmerige afscheiding, dat had ik namelijk ook altijd voor de zwangerschappen.. Ik zit mezelf alleen nu een beetje gek te maken.. Heb buikpijn.. Maja kan natuurlijk van alles zijn.. Leuk vrouw zijn... ?</p>

Ja hij heeft nacontrole gehad en dat was goed. Daarom lijkt me het ook sterk.. De kans is zo minimaal dat het weer aangroei. Mijn nod was afgelopen dinsdag ? maja begint met bruinverlies en dan 2 dagen later de echte menstruatie alleen de echte menstruatie komt niet.. Het stopt.. Ik heb nog geen helder bloed verloren alleen bruin bloed en echt 2 veegjes.. 

Heeft kruidvat early (die met het plusje) een indrooglijn? Want heb het idee dat het dat zie. Ik heb max 2 min gewacht.. En daarna moesten we eten. Wilde het nog niet laten merken dat ik aan het testen was.. Dus keek later nog even, maar zag een indrooglijn als die er is.. 

Kennissen van ons hebben het wel meegemaakt en een nakomeling nog gehad .
Dus het  kan zeker  al is de kans super klein .
Denk dat een testje  je meer kan vertellen 

Terug
Bovenaan