Zwanger na stoppen pil 8 maanden geen menstruatie

Hoi hoi,
Nu bijna 8 maanden na stoppen pil wil mijn menstruatie nog steeds niet op gang komen... En dat met een grote kinderwens.
Wat zijn jullie ervaringen?
Ik heb samen met mijn partner volgende week een afspraak bij de gynaecoloog in het ziekenhuis. Door de huisarts al doorverwezen een kleine 2 maanden geleden. Ik ben onwijs nerveus voor deze afspraak. Al jaren heb ik een onderbuikgevoel dat het misschien niet makkelijk zou gaan bij ons... Waarom weet ik niet.
Wel heb ik tussen mijn 13 en 16 jaar flink ondergewicht gehad. Nu zit ik op een gezond gewicht (nu 26 jaar oud).
Wat zijn jullie ervaringen? Wat kan ik verwachten in het ziekenhuis?
 
Hoi,
Hier ook veel onzekerheid en beginnende zorgen.. Hoor veel mensen die na 1-2 maanden na stoppen met de pil wel weer ongesteld worden.
Begin september gestopt met de pil (Marvelon). Toen gewoon onttrekkingsbloeding gehad, maar tot nu toe nog geen menstruatie gehad... Ook helemaal geen klachten. Zwangerschapstesten zijn negatief.
Ik heb het rustig afgewacht, maar had me voorgenomen om in het nieuwe jaar naar de dokter te gaan. Vanmorgen bij de huisarts geweest. Doorverwezen om bloed te prikken. Ik wacht in spanning af...
 
Terug
Bovenaan