Zwanger na twee miskramen afgelopen 6 maanden.

<p>Hoi dames,</p><p>Ik heb vandaag getest en ben zwanger 3,5 week, na twee miskramen in februari 2018 en juni 2018. Na 14 maanden IUI ben ik weer zwanger. </p><p>Echter ben ik erg bang en onzeker. Ik denk steeds dat het weer mis zal gaan en dat ik bij echo week zeven hartje zie en week 8 niet meer. <br /><br />Ik ben 32, heb geen kind en al 3 jaar getrouwd. Ik wil zo graag dat het dit keer goed gaat. Maar de negatieve gedachten volgen mij. </p><p>Heeft iemand dit eerder mee gemaakt en dat het daarna weer goed ging na 2 miskramen????</p><p> </p>

Goedemorgen,
ik heb (helaas) wel een vergelijkbaar verhaal. December miskraam met 6 weken, februari miskraam met 10 weken, juli buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Een spoedoperatie volgdewaarbij mijn rechtereileider is verwijderd en inmiddels ben ik 9 weken zwanger. 
En het is dood eng!!
gelukkig heb ik een hele fijne gynecaloog in het ziekenhuis en de verloskundige is superlief. Ik heb nu bij 6 en 8 weken een echo gehad en bij de 8 weken zagen we meer dan we tot nu ooit hadden gezien. Dat gaf enige geruststelling. Maandag mag ik weer voor een echo. Die heb ik zelf aangevraagd omdat ik eigenlijk 2-10 pas mocht voor de termijnecho, maar dat vond ik zo lang duren. 
Dus ja het kan!! Tot 3 miskramen zeggen ze dat het gewoon domme pech is. En in mijn geval had ik extra pech want wen bbz hoort dan weer in een ander rijtje thuis dan de pech van miskramen. 
Ik hoop voor je dat het dit keer goed zal gaan, want de klap die je elke keer krijgt als het misgaat is niet niks. Ik heb altijd geloofd dat het goed ging komen en hou me daar aan vast. Hopelijk kan jij dat geloof en de daarmee gepaarde rust ook vinden!

Terug
Bovenaan