zwanger na verleis eerste kindje

Hoi allemaal,

Ik hoop dat ik hier op dit forum goed ben. Ik was iets verder dan de meeste van jullie maar op de lijst waar ik nu op mail kan ik het niet zo goed bepraten. Ik ben mijn kindje verloren na 24 weken en 4 dagen. Mijn baarmoeder gaat te vroeg open staan. Hier is in een volgende zwangerschap wel wat aan te doen. Onze kinderwens is erg groot em we hebben ook niet kunnen wachten. eigenlijk ging het een en ander zo spontaan dat we zoiets hadden van als de natuur het wil zal ik wel zwanger worden. Het is nl. pas 7 weken geleden dat wij ons kindje verloren. Erg snel maar ja! Als ik jullie verhalen zo lees is het soms nog een heel getob en zwanger worden is en blijft een wondertje! Het toeval wil dat we het ook in mijn vruchtbare periode gedaan hebben. Niks geen getel.......Ik krijg het idee dat mijn temp gestegen is. Dit zal wel komen omdat ik het heel graag wil. Wat is jullie reactie en zijn er mensen bij waarbij het wel heel snel weer gelukt is? Over 10 dagen weet ik meer!

liefs ies, mam van NOUK*

Hoi Ies,

Er zijn zeker veel vrouwen die meteen weer zwanger worden dus het hoeft niet lang te duren!!

Succes en sterkte met het verwerken van het verlies van je kindje.

Groetjes F.

Halli ies,

Allereerst wil ik je veel sterkte toewensen.
Verschrikkelijk wat jullie overkomen is.
Ik heb dat ook weleens gehoord dat de baarmoeder open gaat staan.
Ze kunnen dan bij een volgend zwangerschap een bandje om je baarmoeder doen.
Gelukkig weet je nu de oorzaak.
Dat je temp. hoger is kan kloppen na een eisprong.
Is dan meestal 37.0 of hoger.
]Nu maar hopen dat hij hoog blijft.
Ik zal voor je duimen!
Soms kan het inderdaad heel snel gaan.

Groetjes, Monique2

Hoi Ies
Jeetje, dat is echt heel erg voor julie zeg. Ik vond het al erg, dacht negen weken zwanger te zijn. Wt 6,4 week was. Dus voor jullie moet het helemaal een klap geweest zijn. In principe verwacht je het dan niet meer zo. Maar ik wil jullie succes en sterkte toewensen. En ook veel geluk, dat het maar snel weer raak mag zijn. Ben je trouwens al weer ongesteld geweest? Zo ja, na hoeveel weken? Want het schijnt, hoe langer je zwanger bent geweest hoe langer het duurt dat je weer ongesteld word. Ook blijft het HCG langer in je urine zitten. maar misschien was je daar al van op de hoogte.
Geluk!
Liefs Nance

Hi Ies,

Veel sterkte met het verlies van je kindje. Ik heb die van ons 8 weken geleden verloren (24 weken). Ik hoop van harte dat alles goed gaat. Bij mij ging mijn baarmoedermond ook vroeg open en het bandje mocht bij mij niet baten. Het is mijn 2e kind die ik vroegtijdig ben verloren.

Geniet van je zwangerschap!
groeten Mien

Hoi Allemaal,

Bedankt voor jullie lieve reacties!
Ik moet zeggen dat ik schrik van de reactie van mien! Hoe kan dat nou? Is het bandje te laat gezet? Wil je het me uitleggen, je mag me ook prive mailen hoor, want het is fijn om met lotgenoten te kunnen praten a_i_ veenendaal@hetnet.nl. Ik hoor het wel! Ze gaan bij mij inderdaad een bandje plaatsen en wel tussen de 12 en 15 weken, ik hoop dat het lukt, maar ja wie wil er nou geen kindje levend in zijn armen hebben? de 25e verwacht ik mijn NOD, dus duimen op elkaar want we hebben goed geklust!

Groeten ies

Terug
Bovenaan