Zwanger na vroeggeboorte

<p>Hoi!</p><p>Ik ben nieuw op het forum en zou graag kletsen met meiden die net zo onzeker zijn als ik. Wij hebben in maart ons eerste kindje verloren na 23 weken zwangerschap. Van de Gyn moesten we 1 maand wachten, maar ik voelde me zo leeg en verdrietig. Onze kinderwens is dus nog niet vervuld. Nu is mijn cyclus een enorme rommel 30,42 met tussendoor steeds bloedverlies. In deze cyclus lijkt het er al meer op, want ik heb in elk geval een positieve ovulatietest gehad op dag 17! :). Meer meiden die onregelmatige cyclus hebben na miskraam? Ik zit nu inmiddels op het wachtbankje, duimen, duimen!!</p><p> </p><p>liefs Anna</p>

<p>Weet iemand hoe ik het onderwerp kan veranderen in zwanger worden? Beetje onduidelijk forum..</p><p> </p><p>Liefs Anna</p>

<p>Hi Anna,</p>
<p> </p>
<p>jeetje wat een ontzettend naar bericht.. en dat met 23 weken toch nog?!!!!</p>
<p>ik heb een miskraam/curretage gehad met 9,5 week zoiets. maar het kindje was gestopt met groeien met een week of 5.</p>
<p>Na mijn miskraam werd ik na 34 dagen ongesteld de maand erna weer 34 dagen, maand daarna 32 dagen en die maand erop was ik opnieuw zwanger. Nu 13,5 week. Dacht dat ik de gevaren zone voorbij was maar als ik jouw verhaal lees moet ik toch weer even slikken...</p>
<p> </p>
<p>Dus ik had een redelijk regelmatige cyclus. Maar een positieve ovulatie test is in elk geval een goed teken!!</p>

<p>Nee niet schrikken! Goed om te horen dat jouw cyclus toch wel weer snel op orde was en je ook snel zwanger bent geraakt. Stelt mij ook wel gerust. Niet bang worden hoor, het gebeurt gelukkig niet vaak. Goede zwangerschap gewenst en geniet van je zwangerschap! </p><p> </p><p>Liefs Anna</p>

<p>Wat vervelend voor je!!</p><p>Ik heb zelf  15 dagen geleden een miskraam gehad.</p><p>Ik was 8 weken zwanger bijna. Ik had daarvoor al een extreem onregelmatige cyclus variërend van 33 tot 49(!) dagen. Heel vervelend! Nu weet ik het nog niet, deze maand geen ovulatietesten gebruikt, dat wil ik volgende maand weer gaan doen! </p><p>Wanneer is jouw NOD?</p>

<p>Wat erg voor je Mali Mali, hopelijk is je cyclus snel enigszins regelmatig en kun je snel opnieuw zwanger raken. Mijn NOD is 5 juli als ik 14 dagen na mijn ovulatietest reken en 15 juli als ik reken met de langste cyclus. Ik ga ergens daartussenin testen als ik niet ongesteld wordt. Wanneer is jouw NOD? </p><p>Liefs Anna</p>

Dag Anna,

Veel sterkte met je verlies. Helaas kan ik ook meepraten. Ik ben 4 juli bevallen van een mooi klein meisje na 25 weken zwangerschap. Ik mis Lily nog heel hard en denk elke dag aan haar. Maar ergens zit je nog steeds met een kinderwens. Ik ben er mentaal nog helemaal niet klaar voor om opnieuw zwanger te zijn maar mijn lichaam is al lang "vergeten" dat ik zwanger was, ik heb namelijk vandaag mijn regels gekregen. Normaal was ik nu 30 weken zwanger. Ik wacht er dus nog even mee maar ik wil je veel succes wensen in de toekomst. 

Terug
Bovenaan