zwanger na vruchtbaarheidsbehandelingen

A

Anoniem

Guest
Hee meiden,

Na maanden in de Medische Molen, zijn we supergelukkig dat we zwanger zijn  van ons eerste wondertje! Het heeft bij elkaar 20 maanden geduurd, waar van 10 maanden in het ziekenhuis. Ik heb PCO, heb hormonen geslikt en gespuiten. Maar dat is gelukkig verleden tijd!

Ik ben vandaag 11 weken en 1 dg zwanger en ik voel me keigoed. Hebben nu 2 echo's gehad in het ziekenhuis en as vrijdag heb de eerste afspraak met de verloskundige. Ons hummeltje doet het zo goed, dat we ziekenhuis af zijn!

Er zullen vast meer meiden zijn die middels vruchtbaarheidsbehandelingen zwanger zijn geworden. Het lijkt me leuk met jullie te kletsen.

Liefs Imme

Hey Imme!!

Wat leuk dat jij ook zwanger bent! Ik ken je nog van het forum als zwanger worden langer duurt. Ik lees nog regelmatig mee maar wist niet dat jij ook zwanger bent! Nog gefeliciteerd! Het is echt gaaf he?

Ik ben na 2 jaar spontaan zwanger geworden (wel een operatie gehad maar heb geen  hormonen hoeven te  gebruiken). Ik wilde bij de volgende menstruatie beginnen met IUI maar dat was gelukkig niet nodig. Had me eindelijk overgezet tot IUI en toen werd ik maar niet ongesteld! Ik ben nu 14 weken en 2 dagen zwanger en uitgerekend op 14 november. Helaas ben ik bij 7 weken voor geopereerd aan een cyste van 9 cm...... maar gelukkig gaat alles goed en voel ik me ook goed!

Is het jouw eerste zwangerschap? en hoe voel je je verder? Kan je het al geloven dat er een kindje in je buik zit? Ik vond en vind het eigenlijk nog steeds erg raar en wennen. Ik kijk telkens naar mijn buik en bedenk me dan hoe hij/zij daar lekker ligt.

Groetjes Ester

Hoi Imme en Estrale
Allereerst gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
Na 4.5 jaar ben ik zwanger dmv. ISCI. Ik kan nog niet echt genieten omdat ik al een week bloedverlies heb. 29 Mei hebben we pas een echo. Tot die tijd durf ik nog niet te gaan genieten. Na hoeveel tijd hadden jullie de eerste echo??
Groetjes Nurse

Hoi hoi,

Na 9 jaar "klussen" , operaties en vele onderzoeken en diverse behandelingen zijn wij vorig jaar september via IVF zwanger geraakt van een tweeling.
Op 2 mei zijn via een geplande keizersnede Thomas en Sophie geboren.

De IVF arts gaf ons weinig kans gezien de slechte kwaliteit van de embryo's.
Nou die embryo's zijn uitgegroeit tot prachtige kindjes en wij zijn ziels gelukkig.
Ik heb wel een hele zware zwangerschap gehad en heb er niet echt van kunnen genieten, ook heb ik weken in het ziekenhuis gelegen.
Onze kindjes zijn met exact 37 weken gehaald omdat mijn conditie erg snel achteruit ging.

Mijn advies aan jullie, geniet ervan en doe het rustig aan.
Je hebt al een periode van spanning en drukte achter de rug, die behandelingen gaan je niet in de koude kleren zitten.

Dames sterkte, veel plezier en succes tijdens jullie zwangerschappen.

Groetjes Patricia

Terug
Bovenaan