zwanger naar curritage

Gefeliciteer!!! Echt geweldig voor je. Ik hoop dit zelf ook mee te maken! maar ik weet dat het maar bij een klein percentage voorkomt, maar het komt dus wel voor hoor. Ik heb het van een kennis van mij ook gehoord, die was ook meteen weer zwanger! Probeer lekker te genieten, hoewel dat wel moeilijk zal zijn. Wanneer had je getest, na hoeveel weken?? Groetjes

Onwijs gefeliciteerd! Ik had precies hetzelfde! Ik ben tussendoor nog wel een keer ongesteld geworden. Dat vond ik wel een prettig idee. Maar daarna was het (weer) gelijk raak. Jippie! Je hoort wel vaker dat vlak na een curettage vrouwen snel zwanger worden omdat de baarmoeder helemaal schoon is en het eitje zich heel gemakkelijk kan innestelen. Ik heb wel meer last van buikpijn en ben moeier dan in de eerste zwangerschap. De vk zei dat dat ook niet zo raar is, want in hele korte tijd ben je twee keer zwanger en dat is best een hele belasting voor je lichaam. Probeer te genieten! Ik probeer 't ook!

groetjes,
Marlies

Jullie vroegen wanneer ik de test had gedaan,7 weken na de curritage. Ik ben nu ook al bij de vk geweest.
Toen heb ik een echo gekregen,toen zagen ze wel wat, maar ze konden niet zien of er ook een hartje klopte. Dus heb ik een inwendige echo gehad en toen zagen we het hartje kloppen.ik was helemaal blij dat is echt leuk.
Ik ben nu ongeveer 7 weken zwanger.
Dat is bijna niet te geloven maar het is echt zo. voor jullie hoop ik dat jullie er ook snel veel geluk mee hebben. groetjes

Terug
Bovenaan