Zwanger ??? Nee dus !!!

A

Anoniem

Guest
Lieve meiden,

Dacht even, het is zover.....Maar helaas !!! Maandag de 15e was mijn NOD en woensdag de 17e werd ik toch ongi. Ik word er onderhand knettergek van !!!! We gaan nu voor ronde 9 !!! Ik weet het, er zijn meiden die al langer "bezig" zijn dan ons maar mijn geduld begint nu een beetje op te raken !!!! Is dit raar of hebben meer meiden hier last van ?????

Zoals ik al eerder heb geschreven, gaat mijn vriend volgend jaar April op uitzending. Even uitleggen. Mijn vriend is militair en moet volgend jaar voor een half jaar naar Bosnië. Wij zijn sinds dit jaar maart "bezig". Vaak lees je hier van de meiden die al langer "bezig" zijn dat je vaak pas naar je HA gaat als je een jaar bezig bent. Maar misschien voelen jullie 'em al aankomen, mijn vriend gaat voor een half jaar weg en dat is niet echt bevordelijk voor onze kinderwens, natuurlijk. Zal ik het wagen en langs mijn HA gaan ??? Wat vinden jullie ???

Ik heb het er net met mijn vriend over gehad dat ik niet meer op babybrabbel ga kijken wanneer mijn NOD is en gewoon wel zie wanneer ik de volgende keer ongi wordt. Hopelijk niet natuurlijk !!!!! Dat geplan word ik niet goed van. Ik weet het ook even niet meer, maar gek word ik er wel van !!!!

Een beetje verwarde Biaggi

Hi Biaggi,

Shit joh dat je toch ongi bent geworden.....
Je gevoel ken ik helemaal, vooral als er mensen in je omgeving wel zwanger worden.
Nee t gevoel heb ik tot nu toe ook gehad. Elke keer als ik toch weer ongi werd, dan vloeide de tranen reikelijk.

Een half jaar weg, joh, dat is nog al een tijd. Tjeetje zeg.
Nee Biaggi, ik ben al na 6 maanden naar de HA gegaan en deze heeft me toen meteen doorgestuurd naar de gyn. Dus.....ik raad je aan om gewoon langs te gaan....en leg het voor......

Maarre wij proberen ons ook niet te veel te fixeren op de NOD. Want je maakt jezelf alleen maar gek en als het dan 1 of 2 dagen uitblijft dan stuiter je helemaal van spanning.

Lieve Biaggi,

Ik ga deze maand voor je duimen!!!

Een hele dikke knuffel Flower

Hé Biaggi,

Ik ken het gevoel...afgelopen woensdag was mijn NOD en afgelopen vrijdag kwamen ze pas....balen balen balen, tja...had ook net als jij een beetje hoop aangezien ik altijd een regelmatige cyclus heb dus na 2 dagen over tijd alsnog de rode duivels, gaan nu naar ronde vijf en vraag me af wat we deze maand nu anders zouden moeten doen als de afgelopen maanden en het antwoord is: Geen idee........gewoon maar zo doorgaan denk ik en afwachten!!!

Wat betreft de HA...ik zou toch maar even langs gaan, nu kun je dat nog met z'n tweetjes doen en heb je misschien nog wat aan het advies van de HA wat je kunt proberen strakjes sowieso een half jaar niet en is dat ook alweer "verloren" tijd!
Ik zou het verhaal er gewoon even "neerleggen" voor je eigen geruststelling.

Verder ga ik net als jij maar eens proberen niet te plannen........pfffff...moeilijk, maar een beetje ontspannen hiermee omgaan kan misschien nog wonderen doen!!!

Succes

Groetjes Kaa

Hoi, sorry voor het berichtje dat ik net heb geplaatst, maar de berichtjes verschijnen soms pas uren later. Jouw berichtje zag ik dus pas nadat ik mijn berichtje had geplaatst.

Wat balen dat je wéér ongi geworden bent. Ik heb zelf wel een jaar gewacht voordat ik naar de gyn ging (ondanks mijn leeftijd). En toen ik ging was ik dus in no-time spontaan zwanger.
Als ik jou was zou ik inderdaad wel gaan hoor, wie weet wat hij in de maanden voordat je vriend weg is nog allemaal kan onderzoeken.

Nou meis, veel succes ermee, de beslissing blijft moeilijk, ik weet er alles van!
Enne..... zonder op babybrabbel te kijken.... je volgende eisprong is vast met sinterklaas!! Wie weet wat voor mooie surprise je krijgt!!

Liefs, el.

Laat je aub niet gek maken door al die dagen dat je wel of niet moet/kan vrijen.
Wij zijn na 2 jaar bezig te zijn geweest naar de HA gegaan en doorverwezen naar de Gyn. En wat denk je mijn beste dag zat rond dag 19!! en niet zoals bij iedere 'normale' vrouw op dag 13. Na 5 keer bij de Gyn te zijn geweest en weer een nieuwe afspraak te hebben gepland (zonder dat we wisten of er ergens iets te vinden was) bleek ik ineens zwanger te zijn en inmiddels bevallen van een geweldige dochter.
Dus meid laat je niet gek maken!! Jou tijd komt heus wel en geniet vooral lekker van je mannetje ;-)

Ben je al aan het temperaturen? Dat is vaak een van de eerste dingen die ze willen.

Hoi biaggi,

Ik ben met ronde 5 zwanger geworden en dat kwam omdat we ovulatietesten hadden gebruik voor het eerst. Ik had ook mijn ovulatie niet rond de 14e dan maar rond de 19de en vreeen altijd verkeerd. Misschien is dat ook iets voor jou ik was ik iedergeval toen gelijk zwanger.

Ik vind het wel ontzettend balen voor je dat je mannetje zolang weg moet en ook nog zo ver weg. Maar geef de moed niet op. Jullie tijden komen zeker al lijken die misschien wel heel ver weg voor je. Soms kun je echt heel erg balen en zelfs verdrietig zijn he als je ongi bent geworden. Ik ken dat gevoel en vind het jammer voor je dat je dat weer mee hebt moeten maken. Je wilt het zo graag en dan kun je het gewoon niet zomaar krijgen.
Blijf moed houden en anders ga gewoon even naar je huisarts toe. Als je uitlegt dat je lover binnenkort voor zo'n lange tijd weg moet en jullie nu ook al in ronde 9 zitten dan heeft hij daar vast wel begrip voor.
Mochten hij je naar huis steuren voor tempen dan heb je dat in iedergeval al gehad dan kan hij de de volgende keer daarmee niet naar huis sturen.

Kop op! hou je taai.

Liefs Bibi

Hoi Biaggi,

het is allemaal erg frustrerend. ik heb een dochter die volgende week 3 jaar wordt, en nu zijn wij al bijna 1,5 jaar "bezig" voor een tweede. Ik heb met ha afgesproken dat wij in januari naar het zh gaan. trouwens een goede tip van bibi, om nu al te gaan tempen want dat vraagt de ha toch het eerst naar, ben je hem/haar mooi voor. veel "succes". er staan ook goede tips over zwanger worden op ilse.nl en dan zoeken onder zwanger worden.

Terug
Bovenaan