Zwanger? Nee

Ik ben vanmorgen ongesteld geworden. Na 2 dagen overtijd. Het is nog nooit zo moeilijk geweest om te verwerken. Ik huil de hele dag.

Mijn zusje is nog niet ongesteld geworden, spannend. Ik zou het wel leuk vinden als zij wel zwanger is. Hoewel zij pas over een paar maanden zwanger wil worden. Ja, moet je niet je pil kwijt zijn.

Ik ben zo teleurgesteld en boos en voel me zo machteloos. Onverstelbaar. Ik ben emotioneel kapot.
Ik heb me de kop ook gek gemaakt, omdat mijn zusje ook nog niet ongesteld was, dus al flink zitten fantaseren. Ik kan de droom niet vergeten dat er tegen mij werd gezegd, dat ik zwanger ben.
Ik wil niet nog een keer hierdoor heen. Dus ik denk dat ik aan de pil ga voorlopig. Eerst weer op krachten komen.

Mijn man kwam thuis met een camper, wat totaal een verassing was. Ik wist dat hij er voor ging kijken, maar ik wist niet dat hij 1 zou vinden. We zochten al zo lang. Maar ik kan niet eens blij zijn. Ik ben zo depri. Ik ken mezelf zo niet.

Ik heb het gevoel dat iedereen het overdreven van mij vind. Ik wil ook niet horen, dat ik geduld moet hebben en dat we nog maar zo kort bezig zijn. Ik voel me shit.

Hoi Tatjana,

Erg kl*** dat het niets is geworden deze maand, ik snap heel goed dat je jer erg rot voelt. Als ik jou was zou ik niet weer aan de pil beginnen, dat geeft zoveel troep in je lijf, dan kan je nog beter rond je vruchtbare dagen met condoom klussen, dan hou je tenminste je eigen hormonen aan het werk en je cycles goed op gang. Ik weet zo niet meer hoe lang je al bezig bent maar bij sommige meiden heeft het lichaam lang nodig om te herstellen van pilgebruik (zoals bij mij: al 10 weken pijntjes en kwaaltjes, alsof ik wel zwanger ben, terwijl het afkickverschijnselen van de pil zijn).
Ik vind het knap dat je voor je zus blijft hopen dat het raak is, erg lief

Sterkte, liefs Kiki

hoi hoi ik begrijp wat je voelt erg naar voor je ik heb dat ook gehad was erg depri huilbuien en teleurgesteld maar als je lichaam er klaar voor is gebeurt het echt wel ,je moet echt proberen om te denken ik zie het wel [moet ik nodig zeggen hahaha]maar echt waar anders lukt het niet omdat je dan er te veel mee bezig bent ik weet maar al te goed dat dat erg moeilijk is ik leef met je mee en begrijp je volkomen veel sterkte ermee gr manuela

Kop op meid,

Niet in de piepzak gaan zitten. Ik weet dat je nu ontzettend verdrietig bent en kan het me heel goed voorstellen. Ga maar even goed uithuilen en daarna moet je denken voor jezelf. Klaar! ik ben nu verdrietig geweest en nu ga ik proberen weer vooruit te denken. Als je dat niet doet raak je in een doolhof en kom je er niet meer uit. Natuurlijk raak je ooit zwanger, en dat het helaas nu niet is gelukt is jammer. Maar dat betekend niet dat het nooit gaat lukken. Blijf moed houden ze zeggen toch de aanhouder wint. Ga alsjeblieft niet meer aan de pil. Wat kiki zegt daar ben ik het helemaal mee eens.

Dus geef niet op!

Succes meid.

Terug
Bovenaan