zwanger net twee weekjes en veel bloedverlies

Hoi,

Ik weet het niet meer op dit moment, ik ben net twee weekjes zwanger, en verlies veel bloed (helder rood), geen stolsels, zes dagen geleden begon het met een beetje bruine afscheiding en nu sinds gisteren veel bloedverlies en gister had ik even hevige menstruatiepijn. Gister heb ik weer een predictor test gedaan en twee zeer duidelijke rode strepen te zien, dus nog wel zwanger volgens de zwangerschapstest, ik heb de gynecoloog gebeld en ze zegt dat ik morgen weer een test moet doen en dan weer contact met hen op moet nemen. Dan zal er een echo worden gemaakt en bloed worden afgenomen, kan ook buitenbaarmoedelijke zwangerschap zijn zegt ze. Ik ben misselijk en moe.
Heeft iemand ervaring met hetzelfde wat ik ook heb?
Alsjeblieft reagger en heeft iemand van jullie tips of wat moet ik nu doen?
Afwachten , ja zal niets anders kunnen doen.

hoi joke

ik heb hetzelfde gehad, was ongeveer 4 a 5 weekjes zwanger en kreeg bruin bloedverlies. de volgende dag nog zo en kreeg een inwendige echo. hierop was nog weinig te zien. moest 2 weken afwachten. 2 dagen later helderrood bloedverlies, en even later met stolsels. dit houd nu al 4 dagen aan en gister ben ik volgens mij het vruchtje verloren. echt vreselijk. moet nu de 26e terug komen voor nog een echo.
je meot je vk bellen voor een echo dan weet je misschien wat meer.
ik wens je heel veel sterkte
groetjes bianca

Ik ben nu bijna 23 weken zwanger. Toen ik net 7 weken zwanger was heb ik ook bloedverlies gekregen en behoorlijk buikpijn. Naar de vk geweest en een echo gehad. Daarop was (gelukkig) een vruchtje te zien maar naast dat vruchtje een lege zwarte vleg.. ws is dat ook een kindje geweest. Met 13 weken weer bloed verloren en stolsels. Ws de resten van het kindje geweest.
Ik wil jullie ongelooflijk veel sterkte toewensen.

Ik wou dat ik voor jou een positief verhaal had.

Maar ik heb geen goede  ervaring met bloedverlies.

Bij mij was het geeindigd in een miskraam, na een zwangerschap van 9 weken.

Ik had een leeg vruchtzakje.

Maar het positieve dat ik aan dit verhaal kan geven, dat ik meteen weer zwanger ben geworden.

Ben niet eens na mijn miskraam ongesteld geweest.

En nu ben ik al 26 weken zwanger.

En die 2 streepjes op je zwangerschapstest.

Al heb je een miskraam gehad, je kan nog wel het hcg- hormoon in je plas hebben.

Dat gaat langzaam uit je lichaam.

Terug
Bovenaan