Zwanger/niet Zwanger

<p>hallo,</p><p> </p><p>vanmiddag een test gedaan. Deze gaf aan dat ik zwanger ben. Mijn man en ik geloofde het allebei niet. </p><p>1 uur later nogmaals een test en deze gaf niet zwanger aan.. jeetje en nu? Wat is nu wel waar?</p><p> </p><p>morgenvroeg sowiso nog een keer testen! Spannend!!!! Vandaag moest ik eigenlijk ongesteld worden’</p>
 
En test kan alleen zwanger aangeven als je zwanger bent. En test kan wel niet zwanger aangeven als je wel zwanger bent. Kan komen doordat je net genoeg hcg hebt, en een uur later heb je mogelijk net wat meer gedronken. Je bent in dat ene uur in ieder geval niet ineens niet meer zwanger. Meer testen maken je niet meer zwanger, maar mogelijk wel onzekerder. Zolang er geen echte aanleiding voor is heeft vaker testen dan ook niet veel zin.
 
Als het er staat dat het zo is dan is het zo, waarschijnlijk was bij de tweede test idd het hcg minder was, als je echt nog een test wil doen zou ik hem sochtends doen als je wakker bent dan zit de meeste hcg in je urine! Succes ?
 
Als het er staat dat het zo is dan is het zo, waarschijnlijk was bij de tweede test idd het hcg minder was, als je echt nog een test wil doen zou ik hem sochtends doen als je wakker bent dan zit de meeste hcg in je urine! Succes ?
 
Terug
Bovenaan