Zwanger...Niet zwanger?!

A

Anoniem

Guest
Vanaf vandaag ben ik nieuw hier. Mijn naam is Sofie en ben 27 jaar en vanaf 23 juni j.l gestopt met de pil. Heb ondertussen 2 natuurlijke menstruaties achter de rug en moet . 14 september weer ongesteld worden.
Sinds het stopppen met de pil ben ik toch wel heel erg veel met zwangerschappen bezig, soms word ik een beetje gek van mezelf.
Merken jullie lichamelijk dingen als je moet gaan ovuleren? De ovulatiekalender zegt dat ik 29-30 augustus ovuleer echter pas enkele dagen later merk ik dat ik onwijze pijnlijke borsten krijg en wat geirriteerd ben? Zijn dit nou wel of geen tekenen van ovulatie?Pijnlijke borsten duren totdat ik ongesteld moet worden, daarna is het weer weg.

Hopelijk weten jullie een antwoord.

Tot snel!

Gr Sofie

Hoi Sophie,

Welkom!!! Ik denk dat het zeer herkenbaar is dat je nu veel over het zwangerschap en alles wat er mee te maken heeft aan het denken bent.
Ik ben precies zo! Sterker nog ik ben nog aan de pil, maar wil zo snel mogelijk stoppen. Ik wacht alleen nog op groen licht van mijn partner. Hij heeft al wel aangegeven dat dat niet zo lang meer kan duren. Nou, liever vandaag dan morgen. Maar ik wil hem niet pushen. Hoe is dat bij jullie gegaan?
Helaas kan ik niet echt antwoord geven op de rest van je vragen, maar wees gerust antwoord krijg je zeker hier op het forum.
Succes!

Ha Miss Blondy,

Als het aan mij lag waren we al wet wat eerder begonnen. Mijn vriend is wat meer van materiële zaken. Eerst een leuk huis, goede auto, spaarcentje en dan pas kids.En nu is het dan zover. Wel spannend hoor om zo de pil de deur uit te doen.
Elke maand "denk"je wat te voelen maar des te groter is de teleurstelling.
We blijven positief!

Gr Sofie

Hoi Hoi!
Ik heb je maar weer naar boven gehaald. Ik had verwacht dat je nu al wel een antwoord op je vragen gehad zou hebben, maar helaas nog niet.
Hoe is het nu?
Ik zit eigenlijk steeds op hete kolen: ik wil graag stoppen met de pil, maar hoe bespreek je dit zonder hem het gevoel te geven dat ie in een hoek gedrukt wordt (dat is niet zo, maar maak dat hem eens duidelijk haha).

quote: Sofie27 schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('03-09-2006 17:22:44'));

Vanaf vandaag ben ik nieuw hier. Mijn naam is Sofie en ben 27 jaar en vanaf 23 juni j.l gestopt met de pil. Heb ondertussen 2 natuurlijke menstruaties achter de rug en moet . 14 september weer ongesteld worden.
Sinds het stopppen met de pil ben ik toch wel heel erg veel met zwangerschappen bezig, soms word ik een beetje gek van mezelf.
Merken jullie lichamelijk dingen als je moet gaan ovuleren? De ovulatiekalender zegt dat ik 29-30 augustus ovuleer echter pas enkele dagen later merk ik dat ik onwijze pijnlijke borsten krijg en wat geirriteerd ben? Zijn dit nou wel of geen tekenen van ovulatie?Pijnlijke borsten duren totdat ik ongesteld moet worden, daarna is het weer weg.

Hopelijk weten jullie een antwoord.

Tot snel!

Gr Sofie

Hoi Sofie,

Welkom hier!

Als het goed is is 14 september ook mijn NOD.
We zitten nog maar in de eerste ronde dus ik ga nergens vanuit, maar het zou toch wel heel fijn zijn als het in 1 keer is gelukt om zwanger te worden.
Ik heb dat ook hoor, dat ik heel veel bezig ben met zwanger worden. Het lijkt me zo leuk en ben ook vaak op dit forum en informatie aan het zoeken op internet.
Tijdens de ovulatie merkte ik wel wat dingetjes: zeurderig gevoel in buik, steekjes in buik oa. Tenminste ik ben ervanuit gegaan dat dat bij de eisprong hoort.

Liefs, Nadine.

Terug
Bovenaan