zwanger/niet zwanger

Hallo,

gister bij gynaecoloog geweest en helaas had hij slecht nieuws. het vruchtje was niet gegroeid. Nu moet ik wachten tot de miskraam komt. Maar hoe lang moet ik wachten. Met zoveel verdriet heb je nog iets in je, terwijl het eigenlijk niks is. Ik weet niet wat ik er mee aan moet. Moet volgende week weer terugkomen. Het is zo raar, ik voel me nog zwanger, maar ben het niet.
Nathalie

hi,

ik snap je... ik zit met eenzelfde verhaal... ik moet woensdag naar het ziekenhuis om te kijken of het hartje nog klopt, want ook bij mij is het groeien zo goed als gestopt....
ik heb meerer mensen gehoord en gesproken die wel een maand op een miskraam hebben moeten wachten! En inderdaad, het is raar want allen hormonen geven nog gewoon aan dat je wel zwanger bent. Meestal wachten ze op een natuurlijke miskraam omdat dit beter zou zijn in verband met de verwerking... maar als je dit niet aankunt (zoals ik, ik wil hier niet op wachten mocht het hartje gestopt zijn) dan zou ik aandringen op een curretage!

Succes en heel veel liefs

Hoi,
Ik ben afgelopen vrijdag gecurateerd en heb dat persoonlijk als een hele grote opluchting ervaren. Na een week lang geobsedeerd te zijn door het kruis van mijn onderbroek en de wc kan ik het nu achter mij laten. De ingreep viel heel erg mee en ik ben vandaag al weer tien km wezen hardlopen en ik bloed al helemaal niet meer. Ik ben heel erg blij dat ik het nu achter me kan laten en weer naar de toekomst gericht kan zijn. Het is allemaal al droevig genoeg. En het is niet iets om bang voor te zijn. Je wordt onder narcose gebracht en als je wakker wordt is het allemaal voorbij en krijg je wat te eten en mag je naar huis.
X
Julia

Bedankt voor jullie reacties. Er is nog steeds geen spontane miskraam. Als er donderdag nog niks is gebeurd, ga ik aan de gynaecoloog vragen of er een curretatie mogelijk is. Het wachten, bij mijn huis in de buurt blijven en al die onzekerheid, vind ik echt slopend. Ik weet niet of ik dat nog langer aankan. Mede door jullir reacties, denk ik dat, dat de beste oplossing is. Bedankt!
Liefs,
Nathalie

Terug
Bovenaan