Zwanger/Niet zwanger

Duckfacelovex

New member
Goedemiddag allemaal!



Ik ben nieuw hier :)

Ik heb zojuist een test gedaan de ''Clearblue easy''

ik heb een duidelijk maar wel lichte streep als + (dus de verticale streep erdoor heen is licht van kleur)

heeft iemand hier ervaring mee en weten jullie wat dit betekend?
 
Hoi hoi,

Met deze testen heb ik geen ervaring maar ik zie hem heel duidelijk de streep die de plus maakt. Dus ik zou zeggen gefeliciteerd :)
 
Hai DNS,

Super jaa.. net een Action test gedaan en die zegt ook 2 streepjes de T streep is alleen wel iets lichter dan de C streep..



Ik hoop het echt! " :)
 
Gefeliciteerd! Deze is positief. Waarschijnlijk als je over 2 dagen nog een keer test zal die knallen.
 
Hai DNS & MLB

Super jaa.. net een Action test gedaan en die zegt ook 2 streepjes de T streep is alleen wel iets lichter dan de C streep..



Misschien voor andere raar.. maar dit is pas mijn eerste keer testen en mijn eerste kindje



Ik hoop het echt!  :)



 
Hoi hoi,

Ik ben nieuw hier en had even een vraagje.

Vorige maand ben ik niet ongesteld geworden, en had ik last van wat kwaaltjes zo als hoofdpijn, buikpijn, opgeblazen gevoel en heel erg moe.



Nu ben ik afgelopen maand wel ongesteld geworden alleen veel minder en maar een paar dagen.. Ik heb vorige maand en vorige week getest maar beide testen waren negatief.. alleen de kwaaltjes blijven wel aanhouden..

Herkent iemand dit misschien?
 
Die is harstikke positief meid, gefeliciteerd!

Volgens mij heb ik deze maand een bereken fout gemaakt in mijn cyclus.

Ik heb op de 20e vanaf dat ik opstond een zeurend gevoel gehad. En tegen de avond werd het heel  even heftig en na 5 minuten zakte weg en was er niks aan de hand.Dat was dag 11 na mijn menstruatie.

Vorige maand had ik een cyclus van 24 maar was ook de eerste maand zonder ac. Dus ik heb al een week in spanning geleefd, me suf getest alles was natuurlijk negatief, en ineens bedacht ik me hey, mijn nod is volgens mij niet 30 mei maar 4 juni. Woeps! Haha

ik heb sinds vorige week van de menstruatie krampjes/ dof gevoel en dat zakte ook weer weg, en sinds maandag echt dat menstruatie gevoel maar geen vloed.

Ik ben heel benieuwd deze maand!
 
Terug
Bovenaan