Zwanger + nieuwe baan

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben helemaal van de kaart!

Vorige week heb ik een sol gehad en dat liep zeer goed. mocht op 2e gesprek. Maandag hebben ze gebeld. Ik ben aangenomen!

Heb nog een arbeidsvoorwaardengesprek volgende week.

Vorige week zette (dacht ik) de menstruatie in, maar zette niet door. Was er heilig van overtuigd dat ik ongie zou worden. Gisteren bedacht ik mij dat dat bruin toch wel raar was en heb ik een test gedaan er staat dus "ZWANGER". Ik kon mijn ogen niet geloven.

3 maanden geleden hebben we onze meisje moeten afgeven bij een zwduur van 22.6 wkn. Er kan nog vanalles mis gaan ben ook erg afwachtend. Maar ik denk dat ik bij mijn nieuwe werkgever open kaart moet spelen, ik vind dat wel zo netjes. Bovendien is het in de gezondheidszorg en moet ik een vaccinatie voor Hep b, kan wel zeggen dat ik dat niet uit principe wil maar dat is er alleen maar om heen draaien.

OOO ik wil die baan heel graag. Maar kies toch op de eerste plaats voor het kindje. Misschien kan ik beiden. Ik zal in ieder geval met lood in mijn schoenen naar het geprek volgende week gaan.

Maar ik ben wel superblij dat deze kans ons gegeven is.

Liefs
talke

Ik kan begrijpen dat dit een erg dubbel gevoel moet zijn, maar meid...

Banen zat in de wereld! Geniet van je kindje zou ik zeggen!

Gefeliciteerd meid, ik wens je een fijne en gezonde zwangerschap toe.

Ja, dat is wel dubbel geluk zou je zeggen..Ik hoop van harte dat je nieuwe baas er ook zo over denkt, en dat je van allebei kunt gaan genieten!! Ik zal voor je duimen..
gr. Anne-Marie

He Talke!
Wat lees ik nou???!!!! Wat een supergoed bericht dat je weer zwanger bent!!

Ik duim ontzettend met je mee dat het goed gaat. Het is een lange weg, maar elke stap is er  een en je bent in ieder geval weer zwanger geraakt!

Ik heb net vandaag mijn echo eerste gehad, ik was echt heel erg zenuwachtig,  maar het leeft weer!
Ik ben nu 7weken en 5 dagen zwanger! en heb een snel kloppend hartje gezien en gehoord!

gr mama van MD

Hee Talke,

Gefeliciteerd meid! Super dat je weer zwanger bent. We zullen duimen dat dit keer alles goed gaat.
En die baan... ik zou gewoon open kaart spelen en het ze vertellen. Het hoeft niet nadelig te zijn over of je die baan krijgt of niet. Denk dat de werkgever ook blij is dat je eerlijk bent. anders moet je het over een aantal weken toch gaan vertellen of zien ze het wel aan je dat je zwanger bent. Kun je dat maar beter nu achter de rug hebben. En zoals al eerder genoemd, er zijn  idd nog andere banen als ze het echt een probleem vinden.
Je moet nu gewoon aan jullie geluk denken en genieten van jullie wondertje.

Ik heb weliswaar een mk gehad, maar het mijn baas vandeweek ook verteld. Die reageerde echt super goed! Ben enorm blij dat ik het verteld heb, de reacties zijn zo fijn, en het werk is een stuk meer ontspannen geworden. Hoef nu geen smoesjes meer te verzinnen als het ff niet goed gaat, of als ik naar  HA of gyn moet. heerlijk!

Ik gun het jullie van harte, houd ons op de hoogte, en geniet ervan!

groetjes,
Dion

TALKE

WAT GEWELDIG MEID!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HELEMAAL CCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCCOOOOL
IK BEN ZO BLIJ VOOOOOOOOOOOOOOOOOOOR JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! YES YES!

ZIJN WE ALS BIJ MIJ ALLES GOED GAAT SAAMPJES ZWANGER!!!! YES YES
KUS KUS
COORTJE

Dank je wel lieve meiden, zulke lieve reacties.

OOOO coortje zijn we dan samen zwanger? ongeloofelijk.

Mama van MD ik kan me goed voorstellen dat je zenuwachtig was. alweer 7 weken en 5 dagen. Fijn dat het hart goed en snel klopte. Inderdaad elke stap is er een.

En Dion, fijn dat je baas zo reageerde. Ik laat jullie woendag wel weten hoe het gesprek is gegaan. Ik hoop er gewoon het beste van.

Maar mijn kindje gaat boven alles.

dikke kus
talke

Terug
Bovenaan