<p>Dag dames, </p><p> </p><p>Wij hebben samen al 2 kindjes. Dochtertje van 6 en zoontje van 5. En ik wil heeeeeeeeeeel graag een 3e kindje. </p><p>18 september is mijn spiraaltje Mirena na 5 jaar weggehaald. Ik ben tussendoor 1 keer ongesteld geworden en als het goed is zou ik as vrijdag ongesteld moeten worden. </p><p>Nu is het zo... ik weet van mijzelf dat wanneer ik iets graag wil, er niet 100% maar 1000% voor ga en ik mezelf absoluut gek kan maken. </p><p>Bij mijn dochtertje voelde ik alleen aan mijn borsten als symptoom maar eerlijk gezegd viel dat pas achteraf op gezien zij een cadeautje was. Bij mijn zoontje was ik 1 keertje even duizelig waardoor ik dacht; hey, zal ik zwanger zijn? Ik was na 3 maanden zwanger van hem toen ik mijn dochtertjr nog borstvoeding gaf. </p><p>Nu zou je denken na 2 keer het ondertussen wel te kunnen weten en relativeren... maar ik verlies mezelf er een beetje in. Ik ben afgelopen weken ontzettend duizelig geweest maar jeb nu al voor 4e dag op rij echt buikpijn. Het komt en gaat maar is net alsof ik ongesteld moet gaan worden. Maar ook flinke steken. Dit heb ik bij de vorigr zwangerschappen niet gehad.</p><p>Heeft iemand hier ervaring mee?? De ongesteldheidsbuikpijn... </p><p>Sorry dat ik zo hopeloos over kom... mijn man wordt ondertussen ook al gek van mij! Vandaar de gedachte dit maar in een groepje te gooien. </p><p>Liefs</p>