zwanger!?? nu al??

hallo lieve allemaal...

Afgelopen januari heb ik een miskraam gehad met 10 weken...
twas best traumatisch allemaal...
12 januari kreeg ik een curettage maar werd dus maar niet O
wel kreeg ik pijnlijke borsten/tepels en dacht nog? huh?
Toch maar test gehaald....en ja hoor, 2 streepjes!
Ik kan het werkelijk niet bevatten hoor, zo snel????
Ik moet nog op nacontrole bij gyneacoloog...pas op 15 maart!!
nou die zal ook wel raar opkijken?! heb namelijk geen idee
of dit vaker voorkomt???

liefs Jo

Nou, dat komt dus wel vaker voor. Ik had in december mijn miskraam en werd ook niet ongi. Maar omdat je na een miskraam niet precies weet wanneerd dat komt, ben je steeds in onzekerheid. De test gaf ook zwanger aan, maar dat kon nog van het zwangerschapshormoon van de miskraam zijn, zei mijn huisarts. Maar ik geloofde er niets van en inderdaad ik was gewoon alweer zwanger! Mijn gyn was ook zeer verbaasd, want ik zou door twee eerdere operaties verminderd vruchtbaar zijn! Helaas is het bij mij weer niet goed en moet ik komende week pilletjes slikken. Het vruchtje is maar 6,5 weken geworden. Ik zou nu al  10 weken moeten zijn. Dat is dus weer balen. Dit keer zorg ik er voor dat het even wat minder snel gaat, want zo twee keer achter elkaar is wel heftig. Ook willen wij  eerst weten of er een reden kan zijn  voor  deze twee miskramen achter elkaar. Ik heb al een zoon van 10, van mijn eerste man. Ook meteen nadat ik gestopt was zwanger. Dat ging toen allemaal gewoon goed.  Misschien kan ik met mijn tweede man gewoon wel geen kindje krijgen? Ik wens je heel veel geluk en gezondheid met deze nieuwe zwangerschap!

Hoi Jo,

Hier nog een levend bewijs dat het kan.
Ik heb in oktober een curretage gehad. Werd ook maar niet ongesteld. Dacht eerst dat het gewoon wat langer zou duren vanwege de ingreep.
Maar toen ik ineens weer heel vaak moest plassen, kreeg ik argwaan. En wat bleek, was gewoon weer zwanger!
Ben nu een dikke 17 weken op weg en verwacht 2 augustus onze hummel!

Groetjes,
Maike

Hoi! Nou dat hebben jullie inderdaad snel weer voor elkaar!!! Gefeliciteerd! Wanneer ben je uitgerekend? Leuk hoor om zo snel weer goed nieuws van je te horen. Ik ben inmiddels vorige week ongesteld geworden (vond het ook al erg lang gaan duren, maar dus toch ongi). Hoe voel je je? Heb je al een afspraak gemaakt voor een echo? Ik ben laatst op nacontrole geweest bij de gyn en die zei dat ik bij een nieuwe zwangerschap voor een vroege echo moet komen (7 of 8 weken). Verder was alles goed, zei hij. Als we willen mogen we er dus weer voor gaan. Dus we zien wel hoe dat verder gaat!
Succes en nogmaals gefeliciteerd!

Liefs Suzan

Terug
Bovenaan