Zwanger of bijwerkingen vaccinatie..?

<p>Goedemorgen! </p><p>Ik ben vrij nieuw hier op het forum en ik zit een beetje in dubio en hoopte dat jullie konden helpen. </p><p>Sinds ik gestopt ben met de pil (voorjaar 2020) heb ik een onregelmatige cyclus. Tussen de 23 en 48 dagen. Nu is dat nog geen probleem, aangezien m'n vriend en ik nog even willen wachten met kinderen. (Ik ben gestopt omdat hormonale anticonceptie niet goed valt bij mij. Kreeg erge bijwerkingen enzo). </p><p>Afgelopen vrijdag (13-08) ben ik voor de 2e keer gevaccineerd. Zondagochtend had ik opeens helderrood bloedverlies, niet veel maar wel wat. Dat heeft 1.5 dag aangehouden, wel steeds iets minder. Zondag was dag 23 van m'n cyclus, dus de dag dat er eventueel een innesteling kan plaatsvinden. Zondagavond kreeg ik hele erge hoofdpijn die niet over ging met paracetamol. Deze heeft 2 of 3 dagen geduurd. Ik was deze dagen ook wat misselijk en voelde warm aan. Misselijk ben ik nogsteeds wel wat en heb sinds zondag ook al bijzonder veel zin in chocolade en over het algemeen iets meer honger. </p><p>M'n vriend en ik zijn afgelopen maand "in the heat of the moment" vergeten n condoom te gebruiken, maar wel optijd eruit gehaald. En het is niet dat we nu geen tijd/plek/geld hebben voor n kindje, maar onze ideale situatie is wel als we een ander huis hebben. Dus ook daarover erg in tweestrijd, omdat ik het wel graag zou willen. </p><p>Nu weet ik niet of dat dit alles bijwerkingen zijn van de vaccinatie i.c.m. poging tot beetje afvallen, of dat het betekend dat ik toch wel zwanger ben. </p><p> </p><p>Hopelijk kunnen jullie me helpen. Ik weet even niet meer wat ik ervan moet denken. </p><p>Alvast bedankt!! </p>

Het enige wat je zekerheid kan geven is een zwangerschapstest. Met deze symptomen kun je alle kanten op. Ik zou een week of 2 na de onveilige seks een zwangerschapstest doen. Als die negatief is een weekje later nog 1, als die ook negatief is zal je niet zwanger zijn.

Terug
Bovenaan