Zwanger of buikgriep?

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Ik heb even een vraagje. Vorige week heb ik mijn klusdag gehad (en we hebben ook nog eens geklust!). Nu ben ik al een hele dag akelig in mijn onderbuik (steken) en misselijk. Ik heb 16 dec. mijn NOD. Kan ik nu al misselijk zijn van een zwangerschap of zit er gewoon een buikgriepvirus of zoiets in de lucht?

Groetjes,
Miranda

Hoi,
Dit is gek. Ik wilde ook zo'n berichtje plaatsen (en heet dus ook Miranda). Ik heb al 2 miskramen gehad en voel me nu net zoals tijdens m 'n 1e zwangerschap. Misselijk en krampjes in m'n onderbuik en of ik op eieren loop. Zaterdag is mijn NOD en ik vroeg me dus af ik dit de griep is of dat je het al evt. zou kunnen merken...

M'n borsten doen onwijs pijn, maar das sinds de laatste miskraam altijd een week voor m'n nod..

Succes naamgenoot en ik lees "onze" reacties graag...

Hm, heb net een reaktie geplaatst, maar zie 'm niet meer.
Ik heet dus ook Miranda en kwam op het forum om precies hetzelfde te vragen.
Heeel vreemd. Ben 2 keer eerder zwanger geweest en voel me nu net zoals de 1e keer. Moe, misselijk (erg) en alsof ik op eieren loop (duizelig).

Ik hoop dat je (wij) een reaktie krijgen. Mijn NOD is 11 december. Heel veel succes meis en ik hoop voor ons beiden dat het goed nieuws wordt!!!

Groetjes
Miranda

Hallo Miranda,
Ik ben Nina en ik heb hetzelfde gevoel. Toevallig heb ik mijn NOD ook op 16 december en heb ik nu al 3 dagen last van erge krampen in mijn onderrug , in mijn zij en steken in mijn baarmoeder. Helaas kan ik jullie niet vertellen of jullie zwanger zijn. Die ervaring heb ik helaas niet maar ik hoop het voor jullie.Ik ben benieuwd wat 11 en 16 december voor ons brengt.
Succes XXXXX

Terug
Bovenaan