zwanger of buikgriep

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal.
Ik ben danielle en heb al 2 prachtige meides 1 van 4 en 1 van 3 jaar.
Mijn man en ik zijn nu aan het klussen voor een derde..
Sinds afgelopen week voel ik me misselijk en moe, heb al een test gedaan ..., maar helaas negatief, of te vroeg gedaan (moet pas 8e ongi worden) of gewoon een buikgriepje net als mijn oudste dochtertje.

Zijjn er nog meer dames met deze misselijkheids ervaring?
Advies of suggesties?

groetjes
Danielle

hallo danielle...

ik had een week van te voren last van een opgeblazen gevoel en was ook erg moe.
ik zou nog even wachten tot een dag na je verwachte menstruatie datum om zeker te zijn, is nu idd nog te vroeg denk ik.

groetjes diana

Hoi Danielle,

Ik had vrijdag mijn eisprong.
En was gisteren misselijk en duizelig.
En vanmorgen toe ik wakker werd had ik rugpijn.

Ik vraag me dus ook af of dit dan mischien griep is of dat er meer aan de hand is???!!!?!?
Ik bedoel een dan na je eisprong kan dat?
Of ik beeld het me gewoon in, dat is dan waar ik nu weer bang voor ben.

pfffffff wat is zwanger willen worden af en toe toch lastig, en dan bedoel ik vooral wat het doe in je hoofd!!!

grt
Anita

Hoi Danielle, hoe gaat het nu met je? Was het idd buikgriep en heeft het doorgezet of misschien toch voorteken van toch zwanger zijn, spannend spannend.

Anita, het kan misschien met innestelen van het eitje te maken hebben. Bolle van het topic nieuw en zwanger willen worden, had dit ook en bleek na 1 ronde zwanger te zijn. Ik zelf had in de eerste ronde soms met vlagen misselijk, vooral 's ochtends en 's avonds. Soms totaal geen eetlust of juist heel erg honger. Heel apart gevoel in mijn buik. En nog paar van die vage klachten. Maar werd een week te vroeg ongi. Nu kan het natuurlijk zijn dat eitje niet genoeg tijd had om te rijpen. Of mijn lichaam heeft me heel erg voor de gekgehouden. Geen bloed geeft moed meis. Je zult gewoon moeten wachten wachten wachten en hopen. Wij duimen in elk geval voor je!

Gr. Nathalie

Hoi Nathalie,

Thanx voor je antwoord.
Vanmorgen niet meer duizelig of misselijk.
Wel heel erge rugpijn wat ik al zij.

Vanmorgen 2 koppen caf. vrije koffie geronken (drink nooit met caf daar krijg in maagzuur van) maar heb er de hele dag last van gehad.
Dus dan ga ik me natuurlijk weer afvragen of dat er dan iets mee te maken heeft Zucht.......
Mijn vriend zegt al je moet je niet zo druk maken erwat minder over na proberen te denken.
Was het maar zo makkelijk!
Zucht op naar de 19de dan ga ik testen (als ik in de tussentijd niet ongi wordt natuurlijk).

Nogmaals bedankt!

Grt
Anita

Terug
Bovenaan