Zwanger of de keelontsteking

Hoi meiden,

Tja zit weer even flink te piekeren zoals altijd ronde DE periode. Moest eigelijk gister ongi worden dmv ondersteuning van Clomid. Maar heb de laatste maanden ook dat het wel op dag 33 kan komen en dat is vrijdag dus ik heb nog even een paar dagen te gaan.

Ook heb ik een flinke keel ontsteking waardoor mijn lichaam flink van slag kan zijn. Maar ja de wens is zo groot dat je altijd hoopt elke maand weer. We hebben deze maand de HSG gehad en misschien heeft dit ons een beetje mogen helpen maar tja je weet het nooit. We hadden wel gister te horen gekregen dat de renovatie plannen van ons huis nog wel evn op zich laten wachten dus al er nu een kindje komt wordt dit gezellig knus in een klein huisje. Maar dat maakt me helemaal niets uit. Waar ik me wel een beetje druk om maak is de medicijnen die ik nu gebruik.

Moet pencelinen slikken (3dagen)  en zware pijnstillers die je alleen mag gebruiken in levensbedreigende situaties als je zwanger bent. Maar wat als ik nu dus wel zwanger ben, maak ik dan het vruchtje dood. Die gedachte maakt me gek.

Ik heb besloten dat als ik in het weekend nog niet ongi ben ik ga testen misschien in het ons goed gegunt deze maand. (eindelijk dan)

liefs van mariska

Hoi mariska,
Allereerst beterschap! Als ik jou was zou ik de huisarts even bellen. Dat kan je opluchten en je van je zorgen af helpen.

Ik hoop voor jullie dat het deze keer zo mag zijn.

Je schreef dat je een HSG had gehad. Viel het erg mee? Ik hoor er verschillende verhalen over.

Succes en word maar gauw weer beter!

Liefs Leah

Hoi Leah,

Mijn HSG was echt verschrikkelijk moet je maar even paar pagina's terug kijken onder HSG trauma het hoeft voor iedereen zo te zijn, maar voor mij was het heel pijnelijk. ik ben al naar de arts geweest maar die medicijnen werken niet echt super. En wat betreft mijn ongi kwam er vandaag achter dat ik stom stom verkeerd geteld had. Moest eigelijk gister ongi worden en ben vandaag dus pas 1 dag overtijd dus het is nog even wachten want het kan ook nog zaterdag komen.

groetjes Mariska

Jeetje zeg, ik heb het gelezen. Oh wat moet dat moeilijk geweest zijn. Krijg er de kriebels van. Heb je er daarna lang last van gehad?

dus je bent nu 1 dag over tijd!?!? spannend. Ik zal voor je duimen!

Liefs Leah

Terug
Bovenaan