Zwanger of ervaring na hsg

<p>Hallo,</p><p>ik heb vorige week mijn hsg gehad. Vond het erg pijnlijk. Ze dachten met echo’s een hydrosalpinx gezien te hebben. Echter waren toch allebei mijn eileiders open. <br /><br /></p><p>zondag voor de eerste keer weer seks gehad en daarna veel last gekregen van een gevoelige buik en steken in mijn buik met roze afscheiding... heeft iemand dit ook gehad?</p><p>en nu de vraag wie was er na de hsg zwanger? Of hoelang duurde het nog na de hsg? <br /><br /></p><p>groetjes </p>

Hoi Vogeltje, in je vorige topic had ik ook mijn ervaring gedeeld omtrent HSG. Mijn HSG heb ik twee weken geleden gehad. Alles was open. Helaas gister eerdte spotting, licht roze verlies. Zo begint mijn menstruatie altijd. Dus helaas eerste ronde na HSG niet gelukt. 

Hoii! Ik heb afgelopen januari na 18 maanden proberen mijn hsg gehad! 1x ongesteld geworden daarna zwanger eindigde in een mk met 8,5 week en direct erna weer zwanger! Nu inmiddels 31 weken.. succes?

Hoii! Ik heb afgelopen januari na 18 maanden proberen mijn hsg gehad! 1x ongesteld geworden daarna zwanger eindigde in een mk met 8,5 week en direct erna weer zwanger! Nu inmiddels 31 weken.. succes?

Oh wat jammer veer, op naar de volgende ronde!!
en Daiss wat balen zeg van de miskraam maar wel weer heel fijn dat het daarna weer snel raak mocht zijn. Nu nog even geduld en dan je wondertje in je armen ??

Terug
Bovenaan