Zwanger of griep?

<p>Hoi!</p><p>Ik ben nieuw hier en zit met m’n handen in het haar. 17 september is mijn NOD en ik voel mezelf al een paar dagen écht niet fijn. Koud, hoofdpijn, misselijk met vlagen, buikpijn en gisteren zelfs koorts.</p><p>Uiteraard wil ik ontzettend graag zwanger worden. En veel van deze kwalen komen overeen met een eventuele zwangerschap. Maar het kan natuurlijk ook griep zijn.. wie helpt mij deze week door?</p>
 
@ElsieJoy, ik ben inderdaad ook ‘bang’ dat het een griepje is en dat ik te graag wil waardoor het nu lijkt dat ik ineens al last heb van een aantal symptomen. 
En dat inhouden, pfff dat vind ik nog het lastigst van alles! 
 
Hoi Superjufffie,
Mede door de koorts neig ik er ook naar dat je een griepje hebt. Al herken ik de twijfel heel erg. Mijn NOD is vrijdag en ik heb ook al enkele dagen last van mijn tepels, meer afscheiding en sinds gister ook extreme vermoeidheid/algehele malaise. Er zit niets anders op dan maar rustig af te wachten.
Laten we ons voorbereiden op het ergste (griep en niet zwanger) en hopen op het beste (zwanger)!
 
He Vlindertje,
Wat fijn om te lezen dat we samen zijn en onze NOD zo dicht bij elkaar ligt. Deze twijfel neemt echt een beetje bezit van je, zo voelt het voor mij in ieder geval. En het zou gewoon té toevallig zijn als de griep tegelijk valt met de laatste dagen voor.. 
Even een vraagje richting jou: had jij in de dagen ervoor een beetje afscheiding of echt niks? Ik heb namelijk altijd wel een beetje maar was t/m gisteren echt kurkdroog, had ik nog nooit meegemaakt. Na gisteren begint mijn afscheiding ook te komen.
Ik duim voor jou! Laat je het even weten vrijdag?
 
Ik heb normaal altijd wel wat afscheiding met ik herken mijn eisprong ook altijd aan de afscheiding. Daarna wordt het meestal weer zoals normaal, wel iets maar niet veel. Nu is het sinds een kleine week na de eisprong best veel, meer dan ik gewend ben in ieder geval.
Ik ben blij dat er meer meiden vlak voor hun NOD zitten. Ik moet ook bekennen dat ik soms alleen al kijk om te zien of iemand al goed nieuws heeft. De herkenning en het medeleven is zo fijn!
 
Ik duim heel hard voor je! Laat deze week maar snel voorbij gaan, het is niks om zolang in spanning te zitten. 
Ja klopt, zo ervaar ik dat ook. Misschien juist omdat je elkaar niet kent maar wel dezelfde weg doorloopt. 
 
@KellTessa, al 100x haha. Gisteren voelde ik mezelf echt heel beroerd, toen dacht ik: volgens mij heb ik gewoon griep. Vanmorgen alleen een rotgevoel onder de douche, ging pas over na ontbijt. Dacht meteen: dan is dit de ochtendmisselijkheid. 
Kijken hoe ik mezelf morgenochtend voel. Heb op dit moment alleen wat lichte steken in mijn buik.
 
Terug
Bovenaan