zwanger of iets anders?? help

A

Anoniem

Guest
hallo lieve mama's
mijn zoontje word alweer een jaar, snap niet waar de tijd is gebleven maar goed...
ik ben 2 weken geleden ongesteld geweest en heb 1 dag iets gevloeid wat helde bloed en wat slijmerig...
En heb tot nu toe een menstruatie buikpijn...Kan het een innestelingsbloeding geweest zijn ?
Herkent iemand dit? Ik vloei nu niet meer maar heb wel veel slijmerige witte afscheiding.
Sorry voor het onsmakelijke...
Ik   herken het niet van mijn vorige zwangerschap, we hebben trouwens 2 dagen voordat ik begon te vloeien gevreeen, maar wel met een condoom...
Ik maak me zorgen omdat mijn moeder baarmoeder kanker heeft gehad. Ik wacht mijn volgende menstruatie af en doe dan maar weer een uitstrijkje, maar misschien dat iemand dit tot die tijd herkend of zo...Ik ben namelijk liever zwanger dan dat ik kans op kanker heb...He shit is dit toch tranen staan me echt hoog...
Leuk om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat, lees vaak ieders verhalen maar was niet zo aktief, maar nu heb ik toch een verhaal, zal maar ophouden anders wordt mijn vraag ook zo onoverzichtelijk...

Alvast bedankt en veel liefs anna (mama van Jesse 22 jan 07...bijna jarig!!!)

Hoi Anna,

Ik herken wel iets van jouw verhaal. Ik ben in sept voor het laatst echt ongesteld geweest. Oktober 1 dag, bruinig/dikkig slijm. (daarvoor gewoon maandelijks, vanaf 2 mnd na bevalling)

Heb wel maandelijks dik wit slijm, maar wordt niet meer ong. wel heb ik die menstruatie achtige buikpijn, vnml aan de rechterkant. Zwangerschapstesten blijven negatief. Ik ga ervanuit dat mijn hormonen nog niet helemaal doen wat ze deden en dat de cyclus gewoon weer op gang moet komen ofzo.

Als je je zorgen maakt, gewoon even de huisarts bellen, daar zijn ze voor.

Sterkte ermee

Terug
Bovenaan