Zwanger of indroogspreekje?

<p>Hallo,</p><p>ik ben nieuw hier, en ik heb gelijk een vraagje.</p><p>ik heb een zwangerschaptest gedaan. </p><p>Maar die was na dat je mag aflezen positief geworden.  (weet niet Persies warneer want ben gelijk na de test gaan slapen. )</p><p>Daarna nog een test gedaan die was ook na de aflees tijd zichtbaar. Zo 15 min dus 10 verschil</p><p>De testen komen niet uit het zelfde doosje.</p><p>verder wel laast van kwaaltje. </p><p>Heeft iemand een idee wat het is ? </p><p></p>
 
T kan soms even duren voordat je n streepje ziet. 
Als dit wel binnen de tijd is die in de gebruiksaanwijzing staat is. Dan kan goed zijn dat je zwanger bent. 
Zou sowieso een paar dagen wachten en dan smorgens vroeg nog n test doen .
Suc6
 
Hoi! Misschien geeft dit je een beetje hoop. Al wil ik je natuutlijk geen valse hoop geven. Bij testen toen ik niet zwanger was heb ik na afkeesbare tijd nooit een streepje gehad. Ook niet na een dag. En toen ik wel zwanger was maar heel pril ( 3 dagen voor nod) had ik dit ook. Ook Pas na 10 a 15 minuten. En toen heb ik ook verschillende gedaan. Gebeurde bij allemaal. En toen clear blue gedaan. Die gaf aan zwanger 1 a 2 weken. Ook omdat ik iets voelde en er eigelijk zeker van was. Heb je misschien ook te vroeg getest? Groetjes
 
Terug
Bovenaan