zwanger of komen de Red Devils eraan?

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden!

Ik ben er even tussenuit geweest op dit forum want we zijn verhuisd en hadden een tijdje geen internet. Momenteel zitten we in ronde 5.
Morgen is mijn NOD en ik kan echt niet meer wachten! Ik heb last van erg vaak plassen, pijn in de onderrug (maar dat heb ik soms ook als ik ongi moet worden) en gerommel in mijn buik. Sinds vandaag ook af en toe lichte steken in mijn linkerborst. Oh ik hoop zo dat het dit x raak is!
Zijn er nog meer meiden die een deze dagen NOD hebben?

Ik duim voor ons allemaal dat het snel lukt!
liefs Syl

hoi,
ik ben esther en "klets" sinds  1 week ook mee op dit forum.
net een soap zo afentoe hihi.
ik vind het ook super moeilijk om niet meteen te testen wanneer ik iets vermoed.
maar kan me meestal toch bedwingen tot 1 dag overtijd. met moeite hoor.
ik ben ook pas in ronde 2.
heeeel veeeel succes in iedegeval.

liefs esther23

Hoi syllie,

Spannede tijden he zo vlak voor je NOD he.
Mijn NOD is aanstaande zaterdag maar ik denk dat ik gewoon ongesteld word want ik echt veel klachten die daar op wijzen.
Ik zit nu in ronde vijf en als ik zaterdag ongi word ga ik door na ronde 6.

heel veel suces en ik duim voor je!!

Liefs mutsie

Hoi syllie,

Mijn NOD is ook morgen!!!!! Ik had begin   van de week echt een ongi gevoel maar nu voel ik helemaal niets. Ik zit al in ronde 12 en hoop dat het deze keer raak is. Laat je het me morgen even weten of de rode duivels zijn gekomen?

Groetjes Monique

Hoi,

Mijn NOD is niet vandaag maar volgende week ik zit wel in ronde 5 net als jij

Maar ik hoop voor je dat het raak is!

Ik zal voor je duimen.

Liefs Cindy

hallo ik ben ini en 25 jaar. sinds vorige maand gestiopt met de pil.
14 mei duidelijke eisprong gehad en had dus 29 mei mijn reddevilday moeten hebben. maar helemaal niets hoor geen druppel. nu heb ik zaterdag een test gedaan (nieuwsgierigheid) en dinsdag bijd e dokter en allebei waren ze negatief. natuurlijk kan het door het jarenlange prilgebruik zijn geweest. maar wordt best wel nerveus hiervan. wie heeft er goede raad (behalve afwachten)......
groetjs inimini

Hoi Syllie,

Heb ook morgen (vrijdag) mijn nod. Ik geloof pas als ik positief getest heb dat ik zwanger ben! Heb al zo vaak gedacht; Nu is het zover en dan een dag erna toch weer ongi. Mijn lichaam kan me heel goed voor de gek houden ben ik inmiddels achter!! Ik hoop dat het lukt deze maand, kunnen we naar het februari forum!
Zal duimen!

Groetjes Anne

Hoi Dames

Ik ben nieuw hier, 26 jaar, eerste ronde voor eerste kindje en ik geloof dat morgen mijn NOD is (of vandaag, mijn cyclus schommelt een beetje). Heb begin deze week stiekem al een test gedaan (dom, want ik wéét wel dat ie dan sowieso niet positief is, maar je weet maar nooit he ) Dus nu wacht ik vol spanning af, misschien in het weekend een testje doen. Ik heb wel wat "kwaaltjes" maar tja, dat zou ook psychisch kunnen zijn, ik wil het zó graag... Eerste keer bingo zou wel heel erg mazzel hebben zijn!

~Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan