Zwanger of late eisprong?

Hey dames ,<br />21 februari was ik voor het laats ongesteld. Volgens mij kalender had ik 7 maart me eisprong dus heb ik gemeenschap gehad op 6 maart. 21 maart zou ik me menstruatie moeten hebben. Inmiddels 11 dagen overtijd. Vanochtend een easy@home zwangerschapstest gedaan en was heel erg licht binnen de tijd gelijk en daarna ovulatie test gedaan die gaf low lijntje aan op de easy@home app. Nu vraag ik me dus af of ik een late eisprong heb die nog moet komen of dat ik zwanger ben? Stel dat me ovulatietesten oplopen deze dagen is er dan ook een kans dat ik dan alsnog zwanger kan rake deze cyclus of moet ik wachten tot volgende cyclus ? <br /><br />Ik heb zelf wel syptomen zoals geboelige tepels gespannen borsten lichte zeurende onderbuik duizelig en trek in zoet.<br />Groetjes ??<br />
 
Deze testen zeggen momenteel alleen dat ie niet zwanger bent (hcg test is negatief) en niet ovuleert (LH test negatief). Een ovulatietest heeft je gehele cyclus een licht streepje, alleen een streepje donkerder dan de controle streep zegt dat je je LH piek hebt en dan binnen 48 ovuleert. 
 
Hey
Ja ik snap dat ik nu nog niet ovuleer. Me testen van ovulatie lopen wel op ik had al in me volgende cyclus kunnen zitten omdat ik overtijd ben
 
De vraag is of je echt overtijd bent of dat je deze cyclus een late eisprong hebt. Had je de eisprong vorige keer ook gemeten met ovulatietesten? Of alleen op basis van de kalender bepaald?
 
Dan is de kans het grootst dat je deze cyclus een latere eisprong hebt. Heb je normaal gesproken een regelmatige cyclus? Ben je recent gestopt met de pil of andere hormonale anticonceptie?
 
Terug
Bovenaan