Zwanger of menstruatie

Hallo

We zijn net begonnen aan het avontuur voor ons 1 ste kindje.
Op 26/06 ben ik gestopt met de pil. Ik heb toen mijn maandstonden niet gehad en er werd me verteld dat het kon zijn dat mijn cyclus al gestart was.
Op 4/7 ben ik dan begonnen met ovulatie testen en deze gaven aan dat ik in de vruchtbare periode zat.
Op 11/07 had ik bruin verlies maar 1 keer. In die week dan een paar keer roze afscheiding bij het afvegen dit tot 17/07. Eens een dag wel en dan weer niet.
Nu ook al een weel en half last dat ik af en toe pijn aan de buik heb, opgeblazen gevoel, misselijk, hoofpijn en pijnlijke tepels bij aanraken. Op 24/07 had ik mijn maandstonden verwacht maar nog steeds niets. Ook al enkel tests gedaan en die zijn steeds negatief.
Ik zit nu op cyclusdag 31.

Iemand raad?
 
Als je testjes ook negatief zijn zou ik toch denken dat je lichaam ff beetje van slag is doordat je gestopt bent met de pil... heb dat vaker gelezen... zou dan toch even wachten totdat je gewone menstruatie zich aandient..
 
Ja mss best nog even afwachten. Momenteel nog steeds geen menstruatie, klachten blijven wel. Wat ik wel nooit had tijdens mijn menstruatie was misselijkheid. Maar mss komt dat door het ontpillen. We zullen zie e
 
Terug
Bovenaan