Zwanger of miskraam gehad?????

A

Anoniem

Guest
Ik zal proberen om een lang verhaal wat korter te maken.

2 oktober was mijn nod. 's nachts begon mijn menstruatie dan ook om na 3 dagen weer compleet weg te zijn. Normaal ben ik 6 dagen ongesteld nu dus maar 3. Ik had een dag van te voren een test gedaan maar deze gaf negatief aan. Op naar ronde 9 dus maar. Nu had ik afgelopen maandag mijn ei moeten hebben, maar afgelopen zaterdag kreeg ik last van krampen. Deze krampen hielden de hele dag aan. Toen ik 's avonds naar het toilet ging veegde ik bloed af. Op zich raar maar ik weet dat er bloed vrij kan komen bij je eisprong. Dus ik ging ervan uit dat ik gewoon eerder mijn ei had. Zondag was het nog wat oud bloed maar maandag weer een heldere veeg zeg maar. Ik de assisitente van de huisarts gebeld. Zij wist het ook niet en maakte voor mij een afspraak.
De huisarts wilde eerst een test doen voordat ik evt. inwendig zou gaan kijken. Bleek dat ik zwanger was volgens de test. Ik superblij maar ook bang ivm bloedverlies. Ik kon gelukkig dezelfde dag nog bij de gyn terecht voor een echo. Helaas was er van een zwangerschap niets te zien. Dat kon 2 dingen betekenen óf een miskraam óf een hele prille zwangerschap. Het hcg gehalte in mijn bloed was 140 en dat was aan de lage kant maar paste weer wel bij een prille zwangerschap. Nu moet ik tot maandag wachten, weer bloedprikken en een echo. Ik ben zo ontzettend zenuwachtig de hele tijd. Ik voel me enorm zwanger, precies zoals in mijn eerste zwangerschap. Maar de kans is dus aanwezig dat ik niet zwanger ben.

Pfff moest dit gewoon ff kwijt hoor! Dit wordt de langste week van mijn leven denk ik haha...

Heej
Jeetje spannend!!!!! Maar wel ook weer een van de ergste dingen, al die onzekerheid en dat lange wachten. Kan je nergens in raden, maar wens je veel sterkte en hoop vurig op een goede afloop! (lees zwangerschap hihi)
Denk aan je!
groetjes

Hoi Lieskuhh,

Wat spannend zeg!
Heb je nu ook nog bloedverlies of is het inmiddels weg?

Ik heb vorige week voor de 2e keer een vroege miskraam gehad (5 weken zwangerschap), maar voelde gelijk dat het mis was, ik had nl. pijnlijke borsten en dat was opeens helemaal weg en een dag later kwam er wat bloed, weer een dag later zette het echt door met veel meer bloed.

Ik hoop echt dat het bij jou toch misschien een innestelingsbloeding is geweest of een bloedvatje wat geknapt is.
Ik duim voor je!!!

Groetjes,
Angel

Ik verlies helemaal niets meer. Alleen op zaterdag en maandag was het wat helder bloedverlies (lees: bij zo'n 3 toiletbezoekjes). Zondag en gisteren was het oud bloed en nu is het weg. Het is totaal niet veel geweest want mijn inlegkruisjes (sorry) bleven schoon. De pijn in mijn borsten is nog steeds verymuch alive and kicking.

angel36jaar, wat vreselijk voor je zeg. Ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen behalve veel sterkte. Maar zoals jij het beschrijft, dat heb ik niet. Mag ik vragen of jij veel bloedverlies hebt gehad?

Bedankt Lieskuhh voor je medeleven. Ja, best heftig 2x mis, maar goed, we moeten door.

Ik denk dat je goeie kans maakt dat het allemaal nog goed zit!
Ik heb sinds donderdag dus bloedverlies, vrijdag is het helemaal goed losgekomen, zondag werd het even wat minder, maar sinds maandag weer meer en nu lijkt het weer minder te worden. Het is vergelijkbaar met een lange, best hevige menstuatie. Ik heb al 1,5 pak maandverband opgemaakt. De verloskundige zei dat het 1 tot 1,5 week kon duren, als het langer aanhoudt, moest ik even contact opnemen.

Ik duim hard voor je!!!
Sterkte met het lange wachten.

Groetjes,
Angel

Dank je wel Angel, mag ik vragen of je bezig bent voor een eerste kindje?
Ik heb zelf een zoontje die in januari 2 wordt.

Ik hoop ook echt dat het goed zit hoor. Maar die onzekerheid WHAAAAAH om GEK van te worden, echt waar. Dan heb ik gewoon liever een ja of een nee. Dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar ja, dat is nu eenmaal niet zo. Jij heel veel succes met het verwerken van je miskramen (en het  opnieuw aantellen). Ik hoop dat je snel een goede zwangerschap mag hebben.

Groetjes

Terug
Bovenaan