zwanger of miskraam

A

Anoniem

Guest
ik ben nu 5 weken zwanger en heb sinds vanmorgen bloedingen en hele erge hoofdpijn en duizelig het bloed is licht rood en slijmerig
wie kan me helpen en heeft dit ook gehad

Hoi Vanessa,
Wat vervelend zeg. Ik zou voor de zekerheid dit even aan de h.a voorleggen. Hij kan je er misschien meer over vertellen. Veel succes ermee.
Gr Tanja

Als ik jou was zou ik naar de huisarts gaan of de verloskundige praktijk bellen, ik vind dit niet gezond klinken hoor. Bovendien kunnen zij je verder helpen.

Hoi Vanessa,

Ik heb 3 keer fikse bloedingen gehad tijdens mijn zwangerschap. Ik dacht dat het helemaal misging. Ik had een gevoelige baarmoedermond. Het kan ook zijn dat er een adertje gesprongen is, want alles is van onderen goed doorbloed, dan kan het heel snel dat er een adertje knapt. Maar als ik jou was, zou ik toch maar even naar de dokter gaan zodat hij na kan gaan wat er aan de hand is.

Sandra B (29 wkn 5 dgn)

Hoi Vanessa,
Ik wil je niet ontmoedigen maar ik heb hetzelfde gehad. Dit lijkt tenminste op mijn verhaal. Helaas was het bij mij een vroege miskraam. Was ook aan het eind van de 4e week (begin 5e week) toen ik hevig begon te vloeien.
Maar goed misschien is het bij jou een heel ander verhaal, zou als ik jou was even contact opnemen met je huisart of verloskundige, misschien kunnen ze met een echo even kijken.
Heel veel sucses, zal voor je duimen!

Liefs Anne

Terug
Bovenaan