Zwanger of miskraam?

A

Anoniem

Guest
<p>Vandaag erachter gekomen dat ik weer zwanger ben maar heb er geen vertrouwen in...</p><p> </p><p>Vorige week woensdag heb ik mijn menstruatie gehad (dacht ik) tot ik gisteren na 11 dagen weer behoorlijk bloed verloor met stolsels. Dit is enkel bij het vegen, niks op inlegkruisje. Eerst dacht ik weer mijn menstruatie te krijgen maar vond dit heel raar dat ik vandaag toch maar een zwangerschapstest heb gedaan en tot mijn verbazing verscheen er direct al een tweede lijntje en op de cb verscheen 2-3 weken. </p><p> </p><p>Heb verder geen buikpijn of krampen en het bloedverlies is vandaag minimaal en geen stolsels meer maar toch ben ik een beetje radeloos. Dit kan toch niet meer goed zitten? </p>

Ik zou contact opnemen met de verloskundige voor een echo 

@Girafje
ik heb de hap gebeld en kunnen niks doen. dinsdag moet ik bellen met mijn eigen huisarts voor een doorverwijzing naar de gyn. 

Als de cb aangeeft 2-3 weken ben je dus 4/5 weken zwanger... 
mijn ervaring met een miskraam rond die termijn is je echt ellendig voelen. Ik had veel buikpijn en verloor meer bloed dan met een normale ongesteldheid. 
Ik ben met een kruikje in bed gekropen. Als je weet dat het echt een miskraam is kun je prima pijnstillers(paracetamol) nemen. Maar zolang je geen krampen ervaart zou ik dat niet doen ter bescherming van het vruchtje. 
En ik zou morgen even de verloskundige bellen. Misschien kan ze wat voor je betekenen de komende dagen. 
Een klein beetje bloedverlies hoeft niet te betekenen dat het niet goed zit. De innesteling kan ook rond een ader zijn gebeurt...
sterkte vandaag??

Bij mijn zoontje had ik met 14 weken spontaan bloedverlies het stroomde er echt uit 2 inlegkruisjes vol maar zonder krampen dus ik zou zeker de echo afwachten 

Heb mijn gyn gebeld en mag volgende week donderdag komen hoor een echo. 

Morgen mag ik bij de huisarts bloedprikken voor HCG en over 2 dagen nog eens om te zien of het gestegen is. 

Bloedverlies is ook veel minder geworden en verlies sinds gisteren ook geen stolsels meer. Vanmiddag twee testen gedaan en beide zijn knal positief. 

Terug
Bovenaan