Zwanger of misleiding

Heey beste Mama's,

Wij zijn het proberen voor ons 2e kindje.
One dochter is 6 jaar oud en we waren direct na 1x zwanger. Sinds 1,5 maand proberen we voor een 2e kindje.

Mijn cyclus zou op 5 juli moeten beginnen. Nu ben ik zowieso onregelmatig in mijn cyclus in de zin van "vaak te vroeg, maar nooit te laat"..
Toen op 3 juli de eerste druppels kwamen, ging ik uit van geen zwangerschap. Echter zijn deze weer gestopt en heb ik een test gedaan 5 juli. De test gaf binnen 5 Minuten een heel licht 2e streepje zonder ochtend urine. (bij mijn 1e zwangerschap op mijn 1e late dag direct dikke streep)

Nu deed ik vanmorgen 6 juli met ochtend urine een test en hetzelfde lichte streepje. Ik hoopte met een duidelijkere streep mijn man en dochter blij te maken met goed nieuws. Echter ervaar ik na mijn werk vandaag lichte krampen, hoofdpijn en heel opgeblazen/verstopt gevoel. Ook is er weer bloedverlies. Toen ik de boodschappen uitpakte ineens een lichte steek beneden.. Precies zoals dat voelde toen ik zwanger was van onze eerste wanneer ik te diep bukte met de buik. Wel herkenbaar dus.. Door het bloedverlies met wat lichte verdikking, durf ik nog even geen nieuws te delen met mijn gezin. Is dit herkenbaar voor sommigen? Ik heb al 2 weken last van vermoeidheid, ineens eet buien of helemaal niks willen.. Het past dus bij zwangerschap.. Of zie ik toch spoken? Is er misschien helaas al direct een miskraam gezien het bloedverlies..


Wie weet kunnen jullie aan mij ervaringen delen.
 
Ik zou over 2 dagen nog een keer een test doen om te kijken of het oploopt.. ik heb bij mijn zoontje en nu m’n tweede zwangerschap ook heel anders getest.. het gevoe van zwanger zijn herkende ik wel gelijk, maar test bleef lang negatief en toen het eenmaal positief was liep hij langzaam op.. bloedverlies betekent gelukkig niet gelijk miskraam.. hoop voor je dat het goed zit
 
Mijn vrouw maakt zich erg veel zorgen omdat het haar niet lukt om zwanger te worden. Ik wil haar graag steunen en hoop dat ze troost kan vinden in de verhalen van anderen op dit forum die in dezelfde situatie zitten. Het breekt mijn hart om te zien hoeveel verdriet mijn vrouw heeft omdat we maar geen kindje kunnen krijgen. Ik hoop dat de positieve en bemoedigende verhalen op dit forum haar zullen helpen en laten zien dat ze niet alleen is.
 
Terug
Bovenaan