<p>Hai allemaal, ik maak mij een beetje zorgen. Ik heb begin oktober mijn spiraal laten verwijderen. Op 11 okt had ik een menstruatie. In november niks. December en januari allebei ook de 11e. Ik moet erbij zeggen dat het in januari enorm hevig was en maar 3 dagen. Het bloed liep er in stralen uit en er kwamen ook wat stolsels mee, evenals een klein rondvormig bolletje. Ik heb toen gedacht aan een mislukte innesteling. Op dit moment ben ik 8 dagen overtijd. Bij 2 dagen overtijd had ik een zeeeer licht positieve test in handen. Binnen de afleestijd maar zo licht dat ik het niet als positief durfde aan te nemen. Vanmorgen heb ik een nieuwe test gedaan en die is absoluut negatief. Ik twijfel enorm aan mijzelf maar vermoed nu bijna dat er vlak na de innesteling iets is mis gegaan waarna het hcg niet meer groeide, en ik nu eigenlijk op een miskraam wacht. Ik zou heel graag de fotos willen toevoegen van de resultaten maar zie even niet hoe dat werkt.. hopelijk kan iemand mij dat uitleggen. Alvast bedankt</p>