Zwanger of nie???

A

Anoniem

Guest
5 dec laatste menstruatie gehad.
2 x geklust
Nu sinds een aantal dagen mega veel plassen en her en der steken in de onderbuik en veel nattig van onder

Iemand enig idee??

Ik kan 31 dec testen maar denk dat ik op 25 dec ga testen met extra vroege testen

Met maar 2x seks moet je wel heel veel succes hebben, maar het kan. 6 dagen voor NOD testen heeft echt geen zin. Probeer te wachten tot minimaal 2 dagen voor NOD. Zonde van je geld anders ;)

Mijn vriend en ik hadden 17 weken geleden ook rond de eisprong maar 2x geklust en ben nu ook zwanger. Dus het kan echt. Ik zou wel wachten tot 2 dagen na je NOD. Dan weet je zeker dat je overtijd bent en de kans groter is dat je zwanger bent. Ik heb dat geduld zelf ook opgebracht om niet teleurgesteld te worden haha stel dat je dus eerder test en er komt posi uit wil nog niet zeggen dat je daadwerkelijk zwanger blijft tot je NOD. Vandaar dat ik ook had gewacht ;) 
Dat nattige van onder had ik ook vrij snel. Maar dat was na de bevruchting pas. Ook werd de samenstelling van mijn afscheiding anders.. dus was verdacht. Veel plassen is ook bekend. Daar had ik idd ook al last voordat ik uberhaupt had getest toen. Ook had ik al heel vrieg extreme vermoeidheid in de week dat ik ging testen. 
Succes met testen! Ik hoop voor je dat het raak is :) 

Ik zou niet teveel afgaan op kwaaltjes, soms voel je ook veel omdat je graag wil dat het zo is. Ik zou ook wachten tot 29 dec met testen, anders is t wel heeeeel vroeg. Succes.

Ik testte 7 dagen voor NOD vet positief dus het kan degelijk wel. Maar dat deed ik puur omdat ik 100% voelde dat ik zwanger ben en die test bevestigde dit alleen maar. 13 nov deed ik de test en 20 nov had ik mijn NOD. 18e nog naar de dokter geweest en dat was al helemaal een knal test.
Dus ja... je kan al testen als je wilt hoor. Je kan een negatieve test hebben als je HCG nog niet hoog genoeg is of nog niet aangemaakt is.
Ik had last van veel plassen, zuur en onwijs last van mijn borsten. Waren dus ook veel symptomen.

Succes!!!

Ik heb met ovulatietesten gedaan van cb 1e x smiley gelijk geklust en ook week van tevoren met cb getest met zwangerschapstest ook gelijk positief. Zou niet met extra vroege testen doen. Heb ik ook bij ons 1e kindje gedaan en die gaf al die tijd niks aan terwijl met cb toen al 3+ weken was en ik inmiddels 8 weken was. Nu in maart gestopt met pil en 32 weken zwanger

Helaas toch ongi geworden op 1 januari, op naar ronde 2 dus maar ???

Terug
Bovenaan